Gmina Czermin ogłasza przetarg
- Adres: 63-304 Czermin, Czermin 47
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7416031 , fax. 0-62 7417324
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czermin
Czermin 47 47
63-304 Czermin, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7416031, fax. 0-62 7417324
REGON: 25085490300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 300.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz deficytu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 300.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki oraz deficytu. Cechy kredytu: a) oprocentowanie: według zmiennej stopy procentowej, b) raty kredytu: płatne kwartalnie, c) odsetki: płatne kwartalnie, d) całkowita spłata kredytu: 31.12.2014r., e) zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową, f) WIBOR 1M z dnia 30 listopada 2009r., g) uruchomienie kredytu jednorazowo, niezwłocznie po podpisaniu umowy lecz nie później niż do 23.12.2009r., h) prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo, poprzez wpłatę Zamawiającego na wskazane przez bank konto, i) oprocentowanie kredytu zmienne o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Marża banku nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy, j) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w kwartalnych okresach obrachunkowych i będą pobierane 30-go dnia każdego miesiąca kończącego dany kwartał, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank Kredytobiorcy, k) istnieje możliwość wcześniejszych przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, l) okres kredytowania: grudzień 2009r. - grudzień 2014r. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej Specyfikacją. 2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; b) zaakceptują wszystkie istotne postanowienia do umowy kredytowej, o których mowa w niniejszej SIWZ; c) zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI Specyfikacji; 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale VI Specyfikacji, dostarczonych przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę jako załącznik do Formularza Ofertowego, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wszystkie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) oświadczenie Wykonawcy (w oryginale) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2) projekt umowy kredytowej sporządzony przez Bank zgodnie z zapisami SIWZ. Akceptacje projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę, 3) pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy). Wszystkie wymienione w Rozdziale VI dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czermin-wlkp.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy w kwocie 1.200.000zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE KREDYTÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego w kwocie 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2016-07-25 - UDZIELENIE KREDYTU / POŻYCZKI NA FINANSOWANIE OBROTOWE
Dodano: 2016-07-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 500 000,00 zł.
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-06-28 - Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych)
Dodano: 2016-06-10 - Udzielenie Gminie i Miastu Jastrowie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na zadania inwestycyjne z przeznaczeniem na termomodernizację budynku oświatowego przy u. Gnieźnieńskiej 7a w Kłecku wraz z montażem odnawialnych źródeł energii, gazyfikację gminy, przebudowę drogi powiatowej nr 2147P na odcinku Charbowo-Kiszkowo-etap II
Dodano: 2016-06-03