Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Kiepury 45
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (065) 525 31 00,5253761 , fax. (065) 526 82 94
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Kiepury 45 45
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. (065) 525 31 00,5253761, fax. (065) 526 82 94
REGON: 00031023200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów CADO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO dla 2 pacjentów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331815203
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2.Zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach określonych w pkt. 3.3 SIWZ. 3.Zaakceptowanie Wzoru umowy - załącznik, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP należy dostarczyć następujące dokumenty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dostarczyć: 4.1.Wypełniony Formularz oferty - załącznik 18.1. 4.2.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 18.2. 4.3.Zaakceptowany Wzór umowy - załącznik nr 18.3. 4.4.Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty (np. prospekty, foldery lub inne posiadane dokumenty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.leszno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu oraz materiałów do hemodializy
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego do zabiegu plazmaferezy
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa płynów i akcesoriów do hemofiltracji oraz sprzętu medycznego do zabiegu plamzmaferezy
Dodano: 2016-02-19 - SUKCESYWNA DOSTAWA ZESTAWÓW DO PROWADZENIA CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa zestawów CADO i ADO do dializ otrzewnowych - DZ-751-29/15
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa PRODUKTÓW MEDYCZNYCH dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2015-11-09 - Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu do hemodializy, elektrod do aparatu BCM firmy Fresenius, akcesoriów i materiałów eksploatacyjne do jonometru EF-HK oraz materiałów eksploatacyjnych i płynów do terapii nerkozastępczych wykonywanych aparatem Multifiltrate CI-CA firmy Fresenius Medical Care
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa płynów i akcesoriów do hemofiltracji
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa sprzętu do zabiegu plazmaferezy
Dodano: 2015-04-13 - Dostawa zestawów CADO i ADO do dializ otrzewnowych - DZ-751-50/14
Dodano: 2014-12-09