Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2545300 , fax. 067 2545328
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5 5
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 067 2545300, fax. 067 2545328
REGON: 00052696600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1.098.824,00 zł przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Placu Wolności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1. Okres kredytowania: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2012 r. 2. Wypłata środków: jednorazowe przekazanie środków na wskazany rachunek bankowy w terminie do 7 dni od dnia podpisaniu umowy. 3. Okres karencji w spłacie kapitału - pierwsza rata płatna na koniec pierwszego kwartału 2010 r., ostatnia do 31.12.2012 r. Spłata kapitału nastąpi w 12 równych ratach po 91.568,67 PLN, płatnych kwartalnie począwszy od 31 marca 2010 r., ostatnia rata płatna w dniu 31.12.2012 r. w kwocie 91.568,66 PLN. 4. Oprocentowanie kredytu liczone jest wg stopy zmiennej WIBOR 3-m-ce + marża Wykonawcy. 5. Marża jest stała w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Prowizja - wysokość prowizji stanowi procent od całej kwoty kredytu 1.098.824,00 zł. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem i obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Prowizja płatna jest jednorazowo w dniu podpisania umowy. 7. Odsetki płatne miesięcznie, w ostatnim dniu danego miesiąca, równe raty kapitału płatne kwartalnie, w ostatnim dniu danego kwartału. Jeżeli płatność przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, wówczas płatność nastąpi w ostatnim dniu pracy Zamawiającego przypadającym przed danym dniem wolnym. Odsetki naliczane będą wg 3M WIBORU + stała marża proponowana przez bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 8. Odsetki będą liczone od kwoty kredytu faktycznie wykorzystanego, a nie postawionego do dyspozycji. 9. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy. 10. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu odsetki będą liczone od pozostającej do spłaty części kapitału. 11. Kalendarz stosowany przy wyliczeniu ceny oferty liczony według rzeczywistej liczby dni w miesiącu i roku (czyli uwzględniony jest rok przestępny). 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypłaty kredytu w transzach w terminie do 28.12.2009 r. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Minimalna wysokość kredytu będzie wynosiła 500.000,00 PLN. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez obciążenia Zamawiającego kosztami z tego tytułu. Zamawiający powiadomi bank w terminie 7 dni przed planowaną wcześniejszą spłatą. 15. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający może złożyć oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe. 16. Do złożonej oferty należy załączyć projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający w/w warunki udzielenia zamówienia. 17. Zawarcie aneksu do umowy następuje bez opłat. 18. Kredyt nie może być obciążony innymi prowizjami i opłatami poza wyszczególnionymi w SIWZ. 19. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 20. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wskazanie iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu zasady: SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA (ocena bezwzględnego spełnienia warunku), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1.Ofertę, sporządzoną zgodnie z formularzem, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2a do niniejszej SIWZ. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2b do niniejszej SIWZ. 4.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1) niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio. 5. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. t.j. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.). 6. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika. 7. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 8. Projekt umowy - zgodnie z wymogami określonymi w Części XXIV SIWZ. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wronki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy w kwocie 1.200.000zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE KREDYTÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego w kwocie 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2016-07-25 - UDZIELENIE KREDYTU / POŻYCZKI NA FINANSOWANIE OBROTOWE
Dodano: 2016-07-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 500 000,00 zł.
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-06-28 - Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych)
Dodano: 2016-06-10 - Udzielenie Gminie i Miastu Jastrowie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na zadania inwestycyjne z przeznaczeniem na termomodernizację budynku oświatowego przy u. Gnieźnieńskiej 7a w Kłecku wraz z montażem odnawialnych źródeł energii, gazyfikację gminy, przebudowę drogi powiatowej nr 2147P na odcinku Charbowo-Kiszkowo-etap II
Dodano: 2016-06-03