Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
REGON: 00000184400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czasopism i gazet krajowych na rok 2010 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu (ze składaniem ofert częściowych: pakiety od 1 do 4) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa 218 tytułów (406 egzemplarzy) polskich gazet, dzienników urzędowych i czasopism na rok 2010 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery zadania: pakiet 1- 88 tytułów, pakiet 2 - 92 tytułów, pakiet 3 - 23 tytuły, pakiet 4 - 15 tytułów. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w ramach poszczególnych pakietów. W czasie obowiązywania umowy ceny nie mogą ulec zmianie. Dostawa czasopism i gazet odbywać się będzie do następujących punktów na terenie m. Poznania: w przypadku pakietów nr 1, 2 i 3: A. Biblioteka Główna UP, ul. Witosa 45, Poznań; B. budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań. w przypadku pakietu nr 4: dwa ww punkty dostawy, oraz dodatkowo: C. Katedra Ekonomiki Leśnictwa, Kolegium Cieszkowskich, ul. Wojska Polskiego 71C, Poznań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty 2. wypełniony formularz cenowy 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 Ustawy Pzp 5. oświadczenie wykonawcy o terminowości i sposobie wykonania umowy 6. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy 7. oświadczenie wykonawcy o zawarciu w cenie prenumeraty wszelkich kosztów związanych ze sprawami finansowymi z wydawcą i opłat związanych z dostarczaniem czasopism Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 11/PN/16
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu maksymalnie 9 osób (łącznie z kierowcą) w pozycji siedzącej w wariancie z możliwością przewiezienia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, który wykorzystywany będzie na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa fabrycznie nowego o roku produkcji 2015 lub 2015 cztero lub pięciodrzwiowego samochodu osobowego
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa fabrycznie nowych o roku produkcji 2015 lub 2016 samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa fabrycznie nowych o roku produkcji 2015 lub 2016 samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2016-01-22 - Zakup fabrycznie nowych samochodów osobowych i ciężarowych dla Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu
Dodano: 2015-12-03 - Zakup i dostawa samochodów dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Dodano: 2015-11-30