Urząd Miejski w Golinie ogłasza przetarg
- Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 063 2418095
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Golinie
ul. Nowa 1 1
62-590 Golina, woj. wielkopolskie
tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 063 2418095
REGON: 00052804300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um_golina@pocztawp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 na finansowanie inwestycji gminnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 na finansowanie inwestycji gminnej na zasadach określonych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium wymagane w wysokości 20 000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki szczegółowe: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego - jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcia działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989 r.; 4) Harmonogram spłaty kredytu z wyliczoną ceną oferty (na druku banku) 5) Dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. 6) Pełnomocnictwo. Każda bez wyjątku część oferty musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis musi być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi wynikać z oferty. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy w kwocie 1.200.000zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE KREDYTÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego w kwocie 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2016-07-25 - UDZIELENIE KREDYTU / POŻYCZKI NA FINANSOWANIE OBROTOWE
Dodano: 2016-07-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 500 000,00 zł.
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-06-28 - Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych)
Dodano: 2016-06-10 - Udzielenie Gminie i Miastu Jastrowie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na zadania inwestycyjne z przeznaczeniem na termomodernizację budynku oświatowego przy u. Gnieźnieńskiej 7a w Kłecku wraz z montażem odnawialnych źródeł energii, gazyfikację gminy, przebudowę drogi powiatowej nr 2147P na odcinku Charbowo-Kiszkowo-etap II
Dodano: 2016-06-03