Urząd Gminy Łubowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-260 Łubowo, Łubowo 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4275930 , fax. 061 4275858
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łubowo
Łubowo 1 1
62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie
tel. 061 4275930, fax. 061 4275858
REGON: 00054389300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej Dziekanowice-Żydówko dz. 160, 96, 85 Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej w Dziekanowice-Żydówko, gmina Łubowo . Na przedmiot zamówienia składa się: - roboty pomiarowe - 1.189 km - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w ilości 5.350,50 m2 - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 5.350,50 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z asfaltowej mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 3cm w ilości 4756,00 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltowej mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 3cm w ilości 4756,00 m2 - umocnienie pobocza drogowego z tłucznia kamiennego gr 7cm - 1.189,00m2 - ustawienie znaków drogowych szt. 4 Szczegóły określa zał. nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić w na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie w terminie poprzedzającym składanie ofert tj. 28.07.2009r. godz.10.00. Kwota wadium wynosi 3.000,00 zł (trzytysiącezłotych). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty zaś oryginał umieścić w kasie tut. Urzędu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) w przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zał. nr 1 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty stwierdzające, ze osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - kandydaci na kierowników robót winni posiadać aktualne uprawnienia budowlane oraz należy wykazać również przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa a także posiadać doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w specjalnościach adekwatnych do przedmiotu zamówienia. d) harmonogram rzeczowo- finansowy robót, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy f) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach g) aktualne zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu ze składkami h) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 niniejszej SIWZ i) wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - polegających na budowie min. 1 drogi z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - zgodnie z zał. nr 3 niniejszej SIWZ j) referencje od banku finansującego oferenta wraz z informacją potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. na kwotę wartości oferty k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej l) ewentualne, pozostałe dokumenty zgodnie z wykazem załączników do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (na każdej ze stron dokumentu). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2739P Wąsowo-Buk , na odcinku od ul. Bohaterów Bukowskich w m. Buk do końca chodnika przy cmentarzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania Inwestycyjnego *Remont ul. Tarczowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym*
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2407P (ul. Swarzędzka) w m. Gruszczyn, gmina Swarzędz
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 283084P w miejscowości Świniary (dz. nr 3, jednostka ewidencyjna Kłecko - gmina, obręb ewidencyjny Świniary)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Ściegiennej w Smoszewie
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w msc. Cichów, Krwony, Kolnica, Brudzyń i Koźmin, gmina Brudzew
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1886P Wilczyna - Grzebienisko w m. Wilczyna
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej Wioska - Blinek, dz. o nr ewid. 254
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA UL. BIERNACKIEGO W DOBRZYCY
Dodano: 2016-07-21