Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 417 799,00zł na pokrycie deficytu budżetowego

Urząd Gminy Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-420 Kwilcz, ul. Kardynała Wyszyńskiego 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2915065
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kwilcz
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 23 23
    64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2915065
    REGON: 00053585300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KWILCZ.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 417 799,00zł na pokrycie deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetowego. na następujących warunkach: a) przeznaczenie kredytu : na pokrycie deficytu budżetowego b) kwota kredytu: 2 417 799,00zł (słownie: dwa miliony czterysta siedemnaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć zł 00/100) c) rodzaj kredytu : długoterminowy, d) okres kredytowania : od dnia uruchomienia I transzy do 31 grudnia 2019r e) spłata kredytu w złotych polskich; kapitał w okresach miesięcznych w terminach określonych w harmonogramie spłat podanych w umowie kredytowej i odsetki płatne w okresach miesięcznych liczonych od faktycznie wykorzystanego kredytu, płatne analogicznie jak raty kapitałowe, f) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną lub pomniejszoną o marżę Banku -kredytodawcy, g) odsetki będą naliczane od niespłaconego kapitału, h) zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco, i) kredyt będzie uruchomiony w II transzach przelewem konto zamawiającego: - I transza w terminie do 31 grudnia 2009r do kwoty 1 850 000,00 - II transza w terminie do 31 marca 2010r pozostała należna część do całkowitej kwoty kredytu 2 417 799,00zł 2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : a)spełniać wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy b) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się banki które: a- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b- złożyły nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c- nie złożyły oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; d- nie zgodziły się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; d- została złożona przez bank wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e- w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Bank nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; f- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. 2. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed datą składania ofert, 2) dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy, na mocy której utworzony został bank, w szczególności: a- bank państwowy, utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa o utworzeniu banku państwowego, statut banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, b- banki spółdzielcze oraz banki w formie spółki akcyjnej, powołane na podstawie ustawy -Kodeks spółek handlowych - Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, aktualny odpis z właściwego rejestru, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust, 1 i 2 ustawy .(zał. nr 2 do SIWZ),. 5) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał. nr 1 - do SIWZ) wraz z załącznikami 6) prognozowany harmonogram wykorzystania i spłat kredytu (zał. nr 3), 7) upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach. 3.Bank z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych, odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego t. Odpowiedniki zaświadczeń nz ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 2). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 2.1)i 2.2), 2.3)., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3).Dokumenty, o których mowa w podpunktach 3.1) i 3.2) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie winien oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w ustępie 2. wyłączając pkt 5), 6), 7) ( wspólny ). 2)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwilcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach