Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Różana 4 A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 815 36 03 , fax. 0-61 815 36 03
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Różana 4 A 4 A
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 815 36 03, fax. 0-61 815 36 03
REGON: 30075539600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oświetlenia terenu rekreacyjnego przy ul. Różanej w Pobiedziskach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zakres robót obejmuje wykonanie linii kablowej z montażem słupów oświetleniowych. Całe zamierzenie budowlane składa się z następujących etapów: a) ułożenie linii kablowej, b) montaż słupów oświetleniowych, c) montaż opraw oświetleniowych. 2) Etapy powinny być realizowane w podanej kolejności. 3) Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: a) dokumentacja projektowa - zał. nr 1, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2. 4) Wykonawca ma obowiązek: a) stosować do realizacji przedmiotu zamówienia wyroby budowlane: - oznakowane znakiem CE, B, - posiadające odpowiednie certyfikaty, - wolne od wad, - spełniające standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego, b) udzielić co najmniej 3 lat gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały, liczonych od dnia odbioru robót bez zastrzeżeń, c) przejąć protokolarnie od Zamawiającego teren budowy, d) ubezpieczyć teren budowy, e) opracować we własnym zakresie projekt organizacji robót, f) samodzielnie dokonać obmiarów sprawdzających robót i uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, g) po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - przekazać Zamawiającemu protokolarnie przedmiot zamówienia. 5) Wykonawca ponosi skutki finansowe i prawne zmian wprowadzonych z własnej inicjatywy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 3) upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby wskazane w odpisie z KRS, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym odpowiadającym dokumencie jako upoważnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy oferta jest składana przez pełnomocnika - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 4) zobowiązanie do podpisania umowy bez zmian w formie zaproponowanej przez zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (min. jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do realizacji Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: - 1 osoba odpowiedzialna za realizację Zamówienia, tj. kierownik robót, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoba posiadająca uprawnienia potwierdzone świadectwami kwalifikacyjnymi dozoru i eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wydanymi przez komisje kwalifikacyjne (na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci), 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 300.000 zł, 9) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat publicznoprawnych lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, dotycząca osoby fizycznej, wspólników spółki jawnej, partnerów i członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej i spółki komandytowo-akcyjnej, członków organu zarządzającego osoby prawnej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o tym, że wobec podmiotów zbiorowych nie został orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferent może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę Prawo zamówień publicznych, jednak Zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Niedołączenie któregokolwiek z dokumentów wskazanych wyżej oznacza niewykazanie spełnienia warunków udziału w przetargu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku szpitala do wymogów p.poż. zgodnie z ekspertyzą przystosowania obiektu, znak sprawy: ZP.10.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku Żłobka Nr 2 przy ul. Babina 3a w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Montaż pieca akumulacyjnego i remont instalacji elektrycznej w lokalach administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-20 - ZP/6/2016 - Wykonanie oświetlenia oraz monitoringu terenu terapeutyczno-rekreacyjnego dla pacjentów komórek organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień.
Dodano: 2016-07-19 - zagospodarowanie terenu w rejonie ulic Spacerowej, Dmowskiego i Plantaża w Środzie Wielkopolskiej w zakresie robót instalacyjnych i montażowych
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w pomieszczeniach Przeznaczonych na magazyn książek w budynku Collegium Historicum UAM
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja budynku przy ul. Hawelańskiej 10 w Poznaniu.
Dodano: 2016-06-27 - Montaż pieca akumulacyjnego i remont instalacji elektrycznej w lokalach administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-06-22 - WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 37 W PNIEWACH - ETAP 1
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie wentylacji mechanicznej w kanałach naprawczych w budynku nr 24/2972 oraz przyłącza do maszyn z instalacji wyciągowej trocin w stolarni budynek nr 1/2966
Dodano: 2016-04-18