Przetargi.pl
PRZYSTOSOWANIE ZABYTKOWEJ ARCHITEKTURY CENTRUM CIĘŻKOWIC DO CELÓW TURYSTYCZNYCH JAKO ELEMENTU MAŁOPOLSKIEGO DZIEDZICTWA HISTORYCZNEGO - przetarg nr 2

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYSTOSOWANIE ZABYTKOWEJ ARCHITEKTURY CENTRUM CIĘŻKOWIC DO CELÓW TURYSTYCZNYCH JAKO ELEMENTU MAŁOPOLSKIEGO DZIEDZICTWA HISTORYCZNEGO - przetarg nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem wykonania są roboty budowlane związane z wykonaniem: Przystosowania zabytkowej architektury centrum Ciężkowic do celów turystycznych jako elementu małopolskiego dziedzictwa historycznego - Gmina Ciężkowice w zakresie obowiązującym: A. Zakres rzeczowy prac przy budynku Ratusza uwzględnia wykonanie następujących robót: A I. Zabezpieczenie ścian i posadzek przed wodami gruntowymi i opadowymi: a1. Wykonanie izolacji poziomej ścian wewnętrznych i zewnętrznych metodą iniekcji ciśnieniowej na długości 295,5[m] a2. Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych na powierzchni 156,51[m2] a3. Wykonanie kolektora deszczowego przejmującego wody opadowe z rynien dachu Ratusza o długości 133,1[m] a4. Wykonanie izolacji poziomej pod posadzkami o pow. 431,08[m2] A II. Zabezpieczenie ścian cokołu Ratusza przed rozwojem procesów grzybowych a5. Skucie kilkunastocentymetrowej warstwy zaprawy cementowej i wyeksponowanie cokołu z piaskowca na ścianach o pow. 225,64[m2] A III. Zabezpieczenie przed dużymi stratami energetycznymi oraz poprawienie zjawiska osuszania ścian Ratusza a6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej o łącznej pow. 161,33[m2] a7. Remont instalacji c.o. - 1 [kpl] a8. Wymiana pokrycia dachowego o pow. 860,25 [m2] A IV. Zabezpieczenie przed wyładowaniami atmosferycznymi a9. Wykonanie instalacji odgromowej - 1 [kpl] A V. Zabezpieczenie przed pożarem a10. Remont instalacji wod. - kan. wraz z wykonaniem 2 [szt] hydrantów p-poż. wewnętrznych - 1 [kpl] A VI. Remont oświetlenia zewnętrznego Ratusza i płyty Rynku dla podkreślenia zabytkowego charakteru miasta. a11. Remont wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej - 1 [kpl] A VII. Prace poprawiające wizerunek budynku oraz walory architektoniczne a12. Malowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych w tym odtworzenie tynków wew. i zew. odtworzenie sztukaterii o powierzchni 2183,1[m2] B. Zadania dotyczące płyty Rynku B I. Zabezpieczenie płyty Rynku i ulic w obrębie rynku przed wodami opadowymi b1. remont kanalizacji deszczowej o łącznej długości 564[m] B II. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców i turystów przebywających na płycie Rynku b2. Wykonanie nowej nawierzchni na płycie Rynku z kostki granitowej o pow. 3883,92[m2] b3. Wykonanie nowych nawierzchni na chodnikach znajdujących się w obrębie płyty Rynku o powierzchni 1674,8 [m2] B III. Prace poprawiające estetykę płyty Rynku po remoncie kanalizacji deszczowej i wykonaniu wymiany przyłącza wodnego do budynku Ratusza b4. Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na ulicach w Rynku o pow. 6915,2[m2] b5. Konserwacja kamiennych murów oporowych o pow. 345,47[m2] C. Zadania poprawiające walory wypoczynkowe i przyrodnicze płyty Rynku i otoczenia Ratusza c1. Wycinka starych, chorych drzew i form krzewiastych - 98 [szt] c2. Wykonanie nowych trawników o pow. 2738[m2] c3. Sadzenie roślin liściastych - 1898 [szt] c4. Montaż ławek parkowych w ilości 20 [szt] c5. Montaż tablic informacyjnych w ilości 11[szt]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione w terminie do dnia 21.10.2009 r. do godz. 9:00. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: G-341-7/09. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.w pieniądzu 2.poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275) Wykonawcy którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w kasie Urzędu Gminy przed terminem składania ofert. Wadium wnieść można w każdej wyżej wymienionej formie z tym, że dowód (kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy umieścić wewnątrz oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/ w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej: 1 robotą budowlaną /jako generalny wykonawca/ wykonywaną na budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego, budynku mieszkalnym wielorodzinnym, jednorodzinnym lub obiekcie zabytkowym, polegającą na wykonaniu prac remontowych ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 1 500 000,00 [zł] 2 robotami budowlanymi w zakresie zagospodarowania terenów (położenie kostki brukowej lub granitowej) o powierzchni nie mniejszej niż 600,00[m2] (dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 120 000,00[zł] 2 robotami budowlanymi w zakresie wykonania izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej (dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 50 000,00[zł] 3 robotami budowlanymi w zakresie odnowienia elewacji budynku (cokół kamienny + tynk renowacyjny + wykonanie malowania elewacji farbami renowacyjnymi) (dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 200 000,00[zł] 2 robotami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni (dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 50 000,00[zł] 2 robotami w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych / drenaż, kanalizacja sanitarna, burzowa sieć wodociągowa (dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 200.000,00[zł] Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: -wykazu zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /ogłoszenie w BZP/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych odpowiednimi dokumentami, /referencje, opinie zamawiających, dla których zamówienia zostały zrealizowane/ Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 3 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Z przedłożonego dokumentu jednoznacznie ma wynikać, że: 1.Wykonawca/Lider konsorcjum zrealizował prace ogólno budowlane odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 1 500 000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 2.Wykonawca/podwykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie zagospodarowania terenów odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 120 000,00[zł], treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 3.Wykonawca/podwykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie wykonywania izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej, odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00[zł], treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 4.Wykonawca/podwykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 3 prace w zakresie odnowienia elewacji zewnętrznej odpowiadające zakresowi zamówienia (cokół kamienny, tynk renowacyjny, malowanie renowacyjnymi farbami) o wartości co najmniej 200 000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 5.Wykonawca/podwykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych /drenaż, kanalizacja sanitarna, burzowa sieć wodociągowa/, odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 6.Wykonawca/podwykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie zagospodarowania terenów zieleni odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Z przedłożonych referencji ma jednoznacznie wynikać, kto był stroną zamawiającą, kto wystawił referencje, data ich wystawienia, kontakt z osobą która może potwierdzić zrealizowane prace, wartość wykonanych prac oraz formuła, ze prace zostały wykonane z należytą starannością. b/ w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min. 10 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy (w przypadku prac związanych z wykonaniem izolacji poziomej, renowacji elewacji zewnętrznej budynku ratusza wymaga się aby kierownik - posiadał stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże sie co najmniej 2-letnia praktyka na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych) - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych - kadra kierownicza w każdym przypadku powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. nr 5/2001, poz. 42), - posiadania lub dysponuje odpowiednią ilością osób (pracowników fizycznych) zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 15 osób Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - uprawnienia budowlane kierownika w zakresie instalacji sanitarnych - uprawnienia budowlane kierownika w zakresie instalacji elektrycznych - sporządzenia wykazu osób - podania personelu technicznego który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności., wykaz wykonywanych przez pracowników prac musi odpowiadać zakresowi zamówienia- załącznik nr 4 SIWZ, c/ Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca : -był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d/ Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. UPzp Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - wykaz oświadczeń zawartych w dokumencie o nazwie Oświadczenie /załącznik nr 3/ złożonych w trybie art. 22 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu winien złożyć oświadczenie, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że wykonawca: - zapoznał się z terenem budowy i że nie wnosi żadnych uwag - w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego - realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością - oferowane materiały, urządzenia spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty - udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane prace budowlane - roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z należytą starannością, zgodnie z normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, a w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, dokumentacją projektowo - techniczną, etyką zawodową przepisami BHP i postanowieniami umowy. - wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne - po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami akceptują je bez zastrzeżeń Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. Nr 87 ,poz. 605 z 2006 r. - zm. Dz. U. Nr 188, poz. 1155 z 2008 r./, winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych kopii Za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy dokonać na każdej stronie dokumentu. W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi załączyć: - wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zgodnych z treścią załącznika nr 2 SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (z należytą starannością), - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; jeżeli Wykonawca wskaże w ww. wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w razie wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób - dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy podać wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu /załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego/ - Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił w swojej ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 SIWZ W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach