Przetargi.pl
WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI W CELU AKTUALIZACJI OPŁAT Z TYTUŁU UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO GRUNTU ORAZ TRWAŁEGO ZARZĄDU - 2 ZADANIA

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882762 , fax. 014 6882771
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości
    ul. Nowa 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882762, fax. 014 6882771
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI W CELU AKTUALIZACJI OPŁAT Z TYTUŁU UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO GRUNTU ORAZ TRWAŁEGO ZARZĄDU - 2 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Lp. Obręb Nr działki Pow. w m? Położenie nieruchomości Przedmiot wyceny 1. 310 35/2 3205 Ul. Tuchowska Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 2. 299 58/38 904 Ul. Tuchowska Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 3. 299 54/16 4111 Ul. Tuchowska Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 4. 299 54/15 2904 Ul. Tuchowska Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 5. 109 343/46 1087 Ul. Romanowicza Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 343/47 123 Ul. Romanowicza 343/44 584 Ul. Romanowicza 343/45 184 Ul. Romanowicza 6. 101 186/1 6492 Ul. Lwowska Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 102 314/11 50 Ul. Lwowska 7. 200 31 2044 Ul. Czysta Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 32/1 5088 Ul. Czysta 33 7065 Ul. Czysta 34 9779 Ul. Czysta 35 9677 Ul. Czysta 36/1 109 Ul. Czysta 36/2 5618 Ul. Czysta 37/1 2042 Ul. Czysta 37/2 1060 Ul. Czysta 39/2 649 Ul. Czysta Własność gruntu do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego 39/3 733 Ul. Czysta 40/2 774 Ul. Czysta 40/3 3482 Ul. Czysta 41/2 1083 Ul. Czysta 41/3 5893 Ul. Czysta 42/1 3241 Ul. Czysta 42/2 1245 Ul. Czysta 43/1 2776 Ul. Czysta 44/1 174 Ul. Czysta 44/2 1264 Ul. Czysta 43/3 143 Ul. Czysta 58/2 851 Ul. Czysta 63/2 221 Ul. Czysta 65/2 192 Ul. Czysta 66/2 289 Ul. Czysta 67/2 321 Ul. Czysta 247/5 953 Ul. Czysta Zadanie 2 Lp. Obręb Nr działki Pow. w m? Położenie nieruchomości Przedmiot wyceny 1. 230 260/38 2375 Ul. Mościckiego Własność gruntu zabudowanego dwoma budynkami magazynowymi wraz z nakładami do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu 2. 253 88/14 3277 Ul. Dąbrowskiego Własność gruntu wraz z nakładami do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu 3. 250 195/1 1299 Ul. Krasińskiego Własność gruntu wraz z nakładami do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu 4. 253 86/5 530 Ul. Konarskiego Własność gruntu wraz z nakładami do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu 87 613 Ul. Konarskiego 88/13 1583 Ul. Konarskiego 88/3 1371 Ul. Konarskiego 88/4 28 Ul. Konarskiego 88/5 137 Ul. Konarskiego 88/6 787 Ul. Konarskiego 197/2 2 Ul. Konarskiego 197/3 12 Ul. Konarskiego 197/4 3154 Ul. Konarskiego 5. 252 udział 5/17 części działki 18/2 436 Ul. Bema 17 Własność gruntu wraz z nakładami poniesionymi przez trwałego zarządcę do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu oraz III i IV piętro w budynku pozostającym w trwałym zarządzie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnowie Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół. W przypadku wcześniejszego zgłoszenia przez użytkownika wieczystego nakładów poniesionych na infrastrukturę techniczną lub nakładów koniecznych wpływających na cechy techniczno - użytkowe gruntu, poniesionych przez użytkownika wieczystego, o ile w ich następstwie wzrosła wartość nieruchomości gruntowej - po ich weryfikacji przez Zleceniodawcę Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy wycenie ich wartość. - Zakres opracowania ma obejmować 2 egzemplarze operatu szacunkowego do każdej nieruchomości, które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom do wykonania wg zał. nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703220004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 zł (słownie: sto złotych) na zadanie 1, 200 zł (słownie: dwieście złotych) na zadanie 2. 2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust.6. ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158, z późn.zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie Rachunek sum depozytowych: 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003 Na dowodzie wpłaty należy wpisać adnotację: Przetarg operaty szacunkowe. Na dowodzie wpłaty należy także zaznaczyć numery zadań, oraz kwotę wadium przypadającego na poszczególne zadania, których dotyczy wpłata. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w ofercie, natomiast oryginał dokumentu złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego,w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.4.4.1 i 4.4.2 SIWZ 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt VI.4.4.1, 4.4.3 SIWZ. 3.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt VI.4.4.1 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt VI. 4.4.1 - 4.4.4 SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2 do specyfikacji), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z pkt III.3.3.2 . Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/ób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osobę, która będzie udostępniona przez podmiot trzeci. - dowód wpłaty lub wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium zgodnie z pkt IV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach