Wójt Gminy Slopnice ogłasza przetarg
- Adres: 34-615 Słopnice, Słopnice 911
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3326200 , fax. 018 3326018
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Slopnice
Słopnice 911 911
34-615 Słopnice, woj. małopolskie
tel. 018 3326200, fax. 018 3326018
REGON: 49073206000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slopnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg: w osiedlu Zagrody, Smagi, Ryże-Kęski, Majdy, Toki, Talaski, Więcki,Sasy, Pachuty, Zapotocze, Folwark II w Słopnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w osiedlu Zagrody, Smagi, Ryże-Kęski, Majdy, Toki, Talaski, Więcki,Sasy, Pachuty, Zapotocze, Folwark II w Słopnicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 8000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy którzy: 1/ posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta Wykonawcy - wg zał. .nr 1. 2) Kosztorys sporządzony zgodnie z załączonym wzorem - zał.nr 2. 3) Parafowany projekt umowy - wg zał. Nr 3. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania - wg zał. Nr 4. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności budowlanej. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca lub ma w dyspozycji. W przypadku nie posiadania własnego sprzętu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności W przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby. 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Wymaga się aby Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o podobnym rodzaju i wartości oraz przedstawił dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają wyżej określony warunek, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia 12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 13) Potwierdzenie wniesionego wadium. 14) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 15) Wykonawca zobowiązany jest do wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slopnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z remontem, odbudową i przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej - droga w kierunku Pani Pióreckiej, nr drogi K290809, dz. nr 4 obr. 4 miasta Grybowa w km 0+000 - 0+300.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr inw. 220/635 nr 1 w Leśnictwie Grywałd
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Wierzchosławice
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg powiatowych: nr 1316K Dąbrowa Tarnowska - Otfinów, nr 1347K Mikołajowice - Bogumiłowice, nr 1395K Gromnik - Brzozowa
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg Gminnych: 1. Remont drogi gminnej Dziemięrzyce Aleja - Dziemięrzyce Nr K140448 w miejscowości Dziemięrzyce w km. 0+000 - 0+520 2. Remont drogi gminnej Marchocice - Skrzypie Nr K140450 w miejscowości Marchocice w km. 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi leśnej nr 1,2 - inw. 220/425, 220/440 w Leśnictwie Niedzica
Dodano: 2016-07-22 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Miechów podzielonych na 2 niepodzielne zadania
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 220/155 w leśnictwie Bystrzak
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2016-07-20