Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty (Malowanie pomieszczeń biurowych)

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8444144 , fax. 033 8444144 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8444144, fax. 033 8444144 w. 230
    REGON: 35711341400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty (Malowanie pomieszczeń biurowych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty polegający na malowaniu siedmiu pomieszczeń biurowych (420,2m?): obejmuje: 1. Zdjęcie tablic wiszących, przestawienie lub w miarę potrzeby wyniesienie mebli i innego sprzętu. 2. Zabezpieczenie podłóg, mebli i innego sprzętu. 3. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych. 4. Obsadzenie drobnych elementów w ścianach, kratki wentylacyjne. 5. Zeskrobanie i zmycie starej farby. 6. Malowanie. 7. Uporządkowanie terenu (pomieszczeń) po zakończeniu prac (obejmujące m.in. wniesienie i ustawienie na poprzednich miejscach mebli i innego sprzętu, zawieszenie tablic wiszących). Uwaga: Szczegółowy zakres prac określają: Przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Wymaga się wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości 3.500 zł brutto. Fakt wykonania takiej roboty (robót) musi być potwierdzony załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie w szczególności referencjami lub protokołem odbioru końcowego wykonanych robót. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. - Wymaga się, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował minimum jedną osobą mającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót) będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Fakt dysponowania taką osobą lub możliwości dysponowania w przyszłości taką osobą Wykonawca potwierdza poprzez złożenie wykazu osób upoważnionych do prowadzenia robót stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. W przypadku, jeżeli Wykonawca w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wskazał osobę, którą będzie dysponował (w przyszłości) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych, w pkt. 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, oraz dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wykonawcy stanowiące załączniki nr 2 i 6 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości 3.500,00 zł brutto. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 5 wymienione w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności wykonawca może dostarczyć referencje lub protokoły odbioru końcowego wykonanych robót. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponować minimum jedną osobą mającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót) będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 8. W przypadku, jeżeli Wykonawca w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wskazał osobę, którą będzie dysponował (w przyszłości) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 10. Kosztorys ofertowy (zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ) - kosztorys uproszczony (sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach