Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipinki i Kryg

Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
    53 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 00054404200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipinki i Kryg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipinki i Kryg, z następującym zakresem rzeczowym: 1. Lipinki - część prawobrzeżna etap I/2; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 425 mb, w tym: o śr. 200mm - 348 mb, o śr. 160mm - 77 mb, 2. Lipinki - część prawobrzeżna etap II/2; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 1243 mb, w tym: o śr. 200mm - 738 mb, o śr. 160mm - 505 mb, 3. Lipinki - część lewobrzeżna etap III; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 2654 mb, w tym: o śr. 200mm - 1481 mb, o śr. 160mm - 1173 mb, 4. Kryg - etap III (część 2); sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 6262 mb, w tym: o śr. 200mm - 3434 mb, o śr. 160mm - 2139 mb; sieć kanalizacji ciśnieniowej z PE o dł. 689 mb, w tym: o śr. 90mm - 241, o śr. 63mm - 448 mb; wykonanie pompowni przydomowych - 5 szt; wykonanie jednej pompowni sieciowej P1; wykonanie ogrodzenia, zasilania energetycznego i zagospodarowanie terenu wokół pompowni, 5. Kryg etap IV; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 2288 mb, w tym: o śr. 200mm - 1849 mb, o śr. 160mm - 439 mb, 6. Uzyskanie projektów zamiennych w przypadku wystąpienia istotnych odstąpień od projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego zmiany pozwolenia na budowę. 7. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Projekt realizowany będzie przy dofinansowaniu ze środków dotacji rozwojowej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - warunek podstawowy 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentować nadzorowanie co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub rozbudowie w zakresie kompleksowym wykonaniu sieci kanalizacyjnej łącznej długości nie mniej niż 24 km i łącznej wartości co najmniej 4 mln zł netto i obiektów na tej sieci minimum: - 3 przekroczenia dróg o długości minimum 30 mb każde, - 1 przekroczenie potoku lub rzeki o długości minimum 20 mb, - 1 pompownia sieciowa z zasilaniem energetycznym. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4- 8 prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)kopia uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego 8)wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadzorów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. ukazania się w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunki określone w punkcie 8.3 wraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi z wykazu zostały wykonane należycie, np. referencje - załącznik nr 3 6) parafowany projekt umowy - załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach