Urząd Gminy Lipinki ogłasza przetarg
- Adres: 38-305 Lipinki, 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 013 4477021 w. 3 , fax. 013 4477021 w. 42
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki
53 53
38-305 Lipinki, woj. małopolskie
tel. 013 4477021 w. 3, fax. 013 4477021 w. 42
REGON: 00054404200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipinki.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipinki i Kryg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipinki i Kryg, z następującym zakresem rzeczowym: 1. Lipinki - część prawobrzeżna etap I/2; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 425 mb, w tym: o śr. 200mm - 348 mb, o śr. 160mm - 77 mb, 2. Lipinki - część prawobrzeżna etap II/2; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 1243 mb, w tym: o śr. 200mm - 738 mb, o śr. 160mm - 505 mb, 3. Lipinki - część lewobrzeżna etap III; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 2654 mb, w tym: o śr. 200mm - 1481 mb, o śr. 160mm - 1173 mb, 4. Kryg - etap III (część 2); sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 6262 mb, w tym: o śr. 200mm - 3434 mb, o śr. 160mm - 2139 mb; sieć kanalizacji ciśnieniowej z PE o dł. 689 mb, w tym: o śr. 90mm - 241, o śr. 63mm - 448 mb; wykonanie pompowni przydomowych - 5 szt; wykonanie jednej pompowni sieciowej P1; wykonanie ogrodzenia, zasilania energetycznego i zagospodarowanie terenu wokół pompowni, 5. Kryg etap IV; sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. 2288 mb, w tym: o śr. 200mm - 1849 mb, o śr. 160mm - 439 mb, 6. Uzyskanie projektów zamiennych w przypadku wystąpienia istotnych odstąpień od projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego zmiany pozwolenia na budowę. 7. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Projekt realizowany będzie przy dofinansowaniu ze środków dotacji rozwojowej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. - warunek podstawowy 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentować nadzorowanie co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub rozbudowie w zakresie kompleksowym wykonaniu sieci kanalizacyjnej łącznej długości nie mniej niż 24 km i łącznej wartości co najmniej 4 mln zł netto i obiektów na tej sieci minimum: - 3 przekroczenia dróg o długości minimum 30 mb każde, - 1 przekroczenie potoku lub rzeki o długości minimum 20 mb, - 1 pompownia sieciowa z zasilaniem energetycznym. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4- 8 prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)kopia uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego 8)wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadzorów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. ukazania się w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunki określone w punkcie 8.3 wraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi z wykazu zostały wykonane należycie, np. referencje - załącznik nr 3 6) parafowany projekt umowy - załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalipinki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-28 - BZP.271.23.2016 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania nr 02/2016 Budowa przedszkola przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem.
Dodano: 2016-04-20 - PROWADZENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWYSTYCJĄ: REMONT I ROZBUDOWA REJESTRACJI ONKOLOGICZNEJ (SZYBKA ŚCIEŻKA ONKOLOGICZNA) W SEGMENCIE C-4, SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych i elektrycznych zlecanych przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - BZP.271.13.2016 pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych , dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane
Dodano: 2016-04-05 - ZP.272.8.2016 Zamówienie na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa istniejącego budynku oświatowego o salę gimnastyczną z zapleczem oraz przebudowa i nadbudowa przedmiotowego budynku z przeznaczeniem na Liceum Ogólnokształcące w Grybowie wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 678, 679/2 położonych w Grybowie
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
Dodano: 2015-12-31 - BZP.271.75.2015 pełnienie w 2016 r. funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonywanie usług doradczych w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości znajdujących się w zasobie Gminy Miasto Zakopane
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych dla projektu pn. Modernizacja Systemu Ostrzegania o Zagrożeniach na terenie miasta Tarnowa.
Dodano: 2015-12-03