Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882869 , fax. 14 6882876
  • Data zamieszczenia: 2015-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882869, fax. 14 6882876
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III: odcinek ul. Kochanowskiego - ul. Warsztatowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej drogowej (inspektor koordynujący), b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, d) część zamówienia nr 4 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych, e) część zamówienia nr 5 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej mostowej, f) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, g) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej kolejowej.2. Roboty budowlane, w ramach których ustanowieni zostaną inspektorzy nadzoru w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 6 realizowane będzie przez konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A., ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica - lider konsorcjum; KOP-TRANS Wydobycie, Sprzedaż i Transport Kruszywa Piotr Jarosz Parkosz 7b, 39-220 Pilzno - członek konsorcjum, Usługi Budowlano-Transportowe ANKO Stanisław Onak, Barbara Stanaszek s.j., ul. Tuchowska 25a, 33-100 Tarnów - członek konsorcjum, zaś w części zamówienia nr 5 i 7 realizowane będzie przez Wykonawcę wyłonionego na podstawie przetargu nieograniczonego, zwani dalej Wykonawcą kontraktu lub Wykonawcą robót, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez: Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234 Kraków.3. Zakres robót budowlanych w ramach, których ustanowieni zostaną inspektorzy nadzoru został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Zakres sług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)., a w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniami na budowę oraz zgłoszeniami robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, e) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 3) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 4) dojazd i pobyt na placu budowy nie mniej niż dwa razy w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. 5) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 7) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 8) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 9) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 10) W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej przyczyny uniemożliwiającej osobiste wykonywanie czynności przez osobę, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, Wykonawca wyznaczy inną osobę, która w jego imieniu pełniła będzie nadzór inwestorski. Zmiana taka wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i podpisania aneksu do umowy. Osoba ta musi spełniać, wymagania wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania zamówień dodatkowych, robót zamiennych lub jakakolwiek inna zmiana zakresu robót opisanych umową zawartą z Wykonawcą kontraktu, to Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, celem podjęcia decyzji co do ich ewentualnego zlecenia. 2) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy kontraktu polecenia wykonania zamówień dodatkowych, robót zamiennych lub innych zmieniających zakres robót Kontraktu. 3) Jeżeli zajdzie nagła, ze względu na bezpieczeństwo ludzi bądź mienia, konieczność wykonania robót zamiennych lub jakakolwiek inna zmiana zakresu robót opisanych umową zawartą z Wykonawcą kontraktu, to Zamawiający upoważnia Wykonawcę do udzielenia polecenia Wykonawcy kontraktu ich wykonania wpisem w dzienniku budowy i sporządzenia protokołu, a także powiadomienia o tym Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty konieczności. 6. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. 7. Zakres robót budowlanych/usług (który ma wykonać Wykonawca robót budowlanych), w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne opisany został w załączniku nr 7 (dokumentacja projektowa) i obejmuje: 9.1 w specjalności inżynieryjnej drogowej (część zamówienia nr 1):a) budowa układu drogowego - droga jednojezdniowa wraz ze zjazdami oraz ciągami pieszo-rowerowymi, w tym zabezpieczenie drogi w wykopie metodą wanny bentonitowej, b) rozbiórka i przebudowa elementów kolidujących (m.in. ogrodzenia, nawierzchnie), c) czasowa oraz stała organizacja ruchu drogowego.9.2. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (część zamówienia nr 2):a) przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych: b) budowa sieci oświetlenia ulicznego, c) zasilanie przepompowni kanalizacji deszczowej wraz z instalacją wewnętrzną przepompowni.9.3 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych (część zamówienia nr 3): a) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wzdłuż dróg wraz z przyłączami, b) przebudowa kolidującej sieci wodociągowej. 9.4 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych (część zamówienia nr 4): a) przebudowa kolidującej sieci kanalizacji sanitarnej i opadowej, b) budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią, c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej.9.5 w specjalności inżynieryjnej mostowej (część zamówienia nr 5): a) budowa wiaduktu kolejowego o konstrukcji stalowej. 9.6 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych (część zamówienia nr 6): a)przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, 9.7 w specjalności inżynieryjnej kolejowej (część zamówienia nr 7): a) przebudowa bocznicy kolejowej jednotorowej niezelektryfikowanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kontrolowanie rozliczeń budowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.malopolska.pl/umtarnow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach