Przetargi.pl
Nadbudowa IV piętra w DS ZAUŁEK przy ul. Piekarskiej 5-7 w Krakowie. ETAP III - wykonanie dźwigu osobowego oraz roboty budowlane stanu wykończeniowego wraz z wyposażeniem

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 662 60 53 , fax. 0-12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 662 60 53, fax. 0-12 637 22 43
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa IV piętra w DS ZAUŁEK przy ul. Piekarskiej 5-7 w Krakowie. ETAP III - wykonanie dźwigu osobowego oraz roboty budowlane stanu wykończeniowego wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadbudowa IV piętra w DS ZAUŁEK przy ul. Piekarskiej 5-7 w Krakowie. ETAP III - wykonanie dźwigu osobowego oraz roboty budowlane stanu wykończeniowego wraz z wyposażeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia po wcześniejszym wskazaniu tej części zamówienia, która ma zostać zlecona. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, jaka część robót zostanie podzlecona, i że po wyborze jego oferty przedłoży umowę konsorcyjną ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego. Oświadczenie winno zawierać podpis lidera konsorcjum oraz przedstawiciela podwykonawcy. Każdy z konsorcjantów winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wynikające z części III SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy: pzp. 3) Wykaz osób po stronie Wykonawcy wraz z uprawnieniami budowlanymi wszystkich branż do wykonania przedmiotu zamówienia, (Załącznik nr 2 do oferty) podpisany przez osoby podpisujące ofertę, (Załącznik sporządza Wykonawca). 4) Dokumenty stwierdzające, przynależność osób posiadających w/w. uprawnienia do Regionalnej Okręgowej Izby Budowlanej. 5) Kserokopie uprawnień budowlanych jak w pkcie 3, osób po stronie Wykonawcy. 6) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 7) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 8) Oświadczenie z art. 24 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 9) Oświadczenie, że w przypadku zlecenia części robót podwykonawcy oferent zawrze umowę konsorcyjną na zakres przedmiotu prac ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego (dla podmiotów składających ofertę wspólną) zgodnie z cz. II pkt 3 nin. siwz. 10) Kosztorys ofertowy. Cena oferty musi być opracowana zgodnie z Wytycznymi technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do siwz. 11) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty wynikające z przedmiotu zamówienia. 12) Oświadczenie, że Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5 letniej gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji rozpocznie się następnego dnia po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 13) Oświadczenie, że na sieć logiczną Wykonawca uzyska i dostarczy certyfikat 25 letni. 14) Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty. 15) Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 2 do oferty). 16) Wypełniony i podpisany druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1 do oferty). 17) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek. 18) Kserokopie pozytywnych referencji minimum 2 bezusterkowo wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia na przestrzeni ostatnich 5 lat. 19) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez czas 30 dni od wyznaczonego terminu otwarcia ofert. 20) Kserokopia wpłaty za materiały przetargowe w wysokości 698 zł./kpl. wpłacona przelewem na konto Nr 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687. UWAGA 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia, o którym mowa w części III SIWZ, powinien złożyć każdy z podwykonawców. 2. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu oferenta. 3. W przypadku składania kserokopii lub odpisów, wymagane jest poświadczenie zgodności z oryginałem przez osoby do tego uprawnione z ramienia oferenta. 4. Na żądanie Komisji Przetargowej oferent okaże oryginał dokumentu. 5. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót bez żadnych dodatkowych konsekwencji wynikających z tego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach