Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 32-200 Miechów, ul. Warszawska 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3830742 , fax. 041 3831832
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 11 11
32-200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 041 3830742, fax. 041 3831832
REGON: 29994322100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1172K relacji Maków - Gołcza - Iwanowice - Zerwana, na odc. Ulina - Wysocice- gr. powiatu dł.5,580km, od km 6+080 do km 11+660. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1172K relacji Maków - Gołcza - Iwanowice - Zerwana, na odc. Ulina - Wysocice- gr. powiatu dł.5,580km, od km 6+080 do km 11+660. - Dokumentacja powinna zawierać wszystkie elementy niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (Dz.U. Nr80 z dnia 20 maja 2003, poz.721 z późn. zmianami). - Dokumentacja powinna zawierać wszystkie elementy, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.120 poz 1133 z 2003r.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.202 poz. 2072 z 2004r.) - UWAGA: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - dane wyjściowe do projektowania. Zakres opracowania powinien obejmować odcinek drogi 1172K w km 6+080 - 11+660 oraz skrzyżowanie dróg 1172K i 1171K wraz z odcinkiem drogi powiatowej 1171K Wysocice - Barbarka w m. Wysocice, dł. ok 140m. Zamawiający dostarczy mapy do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej oraz decyzję środowiskową na etapie planowania inwestycji, zgodnie z ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.199 z 2008r. poz.1227 z póź. zm.) Dokumentacja powinna zawierać: - przedmiar robót, kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dla potrzeb przetargu na realizację robót). - operaty wodno-prawne dotyczące budowy kanalizacji deszczowej w m. Wysocice . - mapy podziału działek - decyzję środowiskową na etapie projektu budowlanego. 2 - CPV: 71 32 20 00- 1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej 3 - Droga powiatowa 1172K - kl. Z 4- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.22 - Pzp. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodna z ustawą 4.2 jej treść nie odpowiada treści SIWZ art.87 ust.2 pkt.3. 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz.VI dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty, oświadczenia wymagane 1.1 formularz oferty (zał.2) 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp ( zał.nr 3) 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.4 umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: 2. Dokumenty wymagane 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (zał.nr 4). Informacja musi zawierać dane na temat osób wskazanych wraz z dołączonymi kopiami uprawnień zawodowych i aktualnym wpisem do właściwej organizacji samorządu zawodowego. 2.2 w przypadku korzystania z usług innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2.3 wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, z tego co najmniej jednej odpowiadającej swoim rodzajem, wartością i klasą nie niższą niż Z, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty, zakresu, wartości, miejsca wykonania i załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonana należycie (zał.nr 5) C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna): Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 3. Dokumenty wymagane 3.1 zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt A.1.2- 1.3, osobno od każdego podmiotu, warunki zawarte w pkt. B 2.1-2.3 musi spełnić co najmniej lider konsorcjum. 3.2 oferta musi być podpisana w taki sposób,by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 3.3 oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie jednego z członków spółki do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.4 . w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum wskazanie członka konsorcjum z którym zamawiający będzie prowadził korespondencję. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wszystkie ww dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Każdy wykonawca lub reprezentant spółki przedłoży tylko jedną ofertę. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Królówka- Nadole, Pagórki I, Skotnica z przyłączami do budynków komunalnych.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w m. Nowy Wiśnicz - ul. Zamkowa, ul. ks. Józefa Białki, Rynek, sięgacze od ul. Pogodnej, ul. Lipnicka.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 3 szt dokumentacji projektowo - kosztorysowych na wymianę drewnianych mostów na przepusty stalowe z blach falistych w ciągu dróg leśnych w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej, pełnobranżowej dokumentacji projektowej, kosztorysowej i przetargowej w ramach Rozbudowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w gm. Rzepiennik Strzyżewski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 3 szt dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę dróg leśnych w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Raba - śluza wałowa nr 1 w km 5+050 w m. Cerekiew gm. Bochnia pow. bocheński
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji na budowę sieci kanalizacyjnej w sołectwie Sowliny
Dodano: 2016-07-26 - Projekt budowy sieci kanalizacyjnej Tarnówka
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 964 z drogą powiatową nr 1419K w m. Wał Ruda - wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap II - dokumentacja projektowa w ramach zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie
Dodano: 2016-07-21