Przetargi.pl
Modernizacja budynków przy ulicy Franciszkańskiej w Szamotułach na archiwum Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927501 , fax. 061 2920072
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły
    ul. Dworcowa 26 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927501, fax. 061 2920072
    REGON: 00052657000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków przy ulicy Franciszkańskiej w Szamotułach na archiwum Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: -roboty przygotowawcze; - roboty rozbiórkowe - roboty remontowe - przyłącza wod-kan - zewnętrzne sieci wod-kan - instalacje wod-kan - instalacja gazowa - instalacja c.o. c.t. i kotłownia - instalacja wentylacji i chłodzenia - instalacje elektryczne - roboty drogowe - zagospodarowanie terenu; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Dokumentacja projektowo-wykonawcza-załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-załącznik nr 10 do SIWZ, 3) Przedmiar robót-załącznik nr 11 do SIWZ; Uwaga: Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy. Wyłoniony w przetargu Wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac oznakować i zabezpieczyć teren budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 3.1) w pieniądzu: przelewem na konto 65 9072 0002 2004 0402 9089 0003 z adnotacją: wadium do przetargu nieograniczonego na Modernizacja budynków przy ulicy Franciszkańskiej w Szamotułach na archiwum Urządu Miasta i Gminy Szamotuły (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zamawiający przyjmuje termin wpłynięcia środków na rachunek Zamawiającego), 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie niż w wymieniona w pkt 3.1, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 10, 11 (kancelaria) Gmach A Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu opisanym wadium na Modernizacja budynków przy ulicy Franciszkańskiej w Szamotułach na archiwum Urządu Miasta i Gminy Szamotuły 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń z treści przedmiotowego dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż służy on pokryciu roszczeń Zamawiającego, o jakich mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń winne one być nieodwołalne, realizowane na każde żądanie Zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach