Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szpitala z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, z przeznaczeniem na alokowanie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Bloku Operacyjnego, jednego oddziału zabiegowego - Oddział Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej wraz z Pododdziałem Leczenia Oparzeń, Oddział OAiT dla Dzieci oraz Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektornii na dz. ew. nr 4/1 i 4/6 obr. 0030 AM-1 na terenie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Limanowskiego 20/22 w Ostrowie Wielkopolskim

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 20/22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5951118 , fax. 062 7362909
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Limanowskiego 20/22 20/22
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5951118, fax. 062 7362909
    REGON: 00031418700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szpitala z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, z przeznaczeniem na alokowanie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Bloku Operacyjnego, jednego oddziału zabiegowego - Oddział Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej wraz z Pododdziałem Leczenia Oparzeń, Oddział OAiT dla Dzieci oraz Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektornii na dz. ew. nr 4/1 i 4/6 obr. 0030 AM-1 na terenie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Limanowskiego 20/22 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest rozbudowa budynku Szpitala z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, z przeznaczeniem na alokowanie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Bloku Operacyjnego, jednego oddziału zabiegowego - Oddział Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej wraz z Pododdziałem Leczenia Oparzeń, Oddział OAiT dla Dzieci oraz Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektornii, na dz. ew. nr 4/1 i 4/6 obr. 00330 AM-1 na terenie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej przy ul. Limanowskiego 20/22 w Ostrowie Wielkopolskim. a) Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania jest projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne. Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą i w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy treścią przedmiarów, a projektem należy złożyć ofertę zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną. Do oferty należy załączyć wykaz wbudowanego sprzętu, osprzętu medycznego i mebli. Wykaz powinien zawierać: producenta, nazwę i typ. Prosimy załączyć prospekty i foldery. b) Wymagania organizacyjne: prace związane z wykonaniem zamówienia będą przebiegać podczas normalnej pracy Szpitala, dlatego wszystkie muszą być realizowane w sposób możliwie najmniej uciążliwy i uzgodnione wcześniej z zamawiającym. c) Z uwagi że inwestor rozważa zamontowanie w projektowanym budynku systemu AKPiA wszystkie urządzenia: - branży sanitarnej: centrale wentylacyjne, wentylatory, regulatory przepływu, klimatyzatory, - branży elektrycznej: UPSy, System ATICS, sieci TIT, kontrola dostępu, monitoring, system przyzywowy muszą mieć możliwość komunikowania się po protokole MODBUS PCP. d) Zakres dotyczący wymiany filtrów odmanganiania i odżelaźniania opisany w projekcie wykonawczym Instalacji sanitarnych Etap I należy wykonać do 30.11.2016r łącznie z przekazaniem do użytku w zakresie zadania montaż dwóch pomp o wydajności min 14 m 3/h i cieśnieniu od 5 do 7 bar. e) Inwestor zastrzega sobie prawo wyłączenia z zadania prac związanych dostawą montażem uruchomieniem projektowanego agregatu wody lodowej. Na powyższe zadanie należy sporządzić kosztorys ofertowy i załączyć go do oferty. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie potencjalną możliwość wyłączenia niniejszego zakresu z realizacji przedmiotu zamówienia. Niemniej zamiarem Zamawiającego jest pełna realizacja umowy, a wyłączenie to jest okolicznością przyszłą i niepewną. Na potrzeby skalkulowania oferty należy niniejszy zakres ująć w cenie oferty, a w kosztorysach ofertowych wypełnić wszystkie pozycje dotyczące tego zakresu. Jeżeli Wykonawca nie dokona wyceny lub dokona tego w sposób nierzetelny lub mający na celu ograniczenie uczciwej konkurencji, zachowanie takie obarczone jest rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 3 PZP. f) W ofercie należy uwzględnić montaż dodatkowych 11 kpl kamer (o tych samych parametrach jak projektowane) oraz podłączenie ich do projektowanego rejestratora: - 6 szt. wewnętrznych zostanie zamontowane w pomieszczenia SOR, - 1 szt. zewnętrzna zostanie zamontowana przy ciepłej sieni dla karetek, - 4 szt. wewnętrzne zostaną zamontowane w pomieszczeniach Poradni Specjalistycznej Montaż dodatkowych kamer oraz rejestratora należy wykonać w terminie 60 dni od daty podpisania umowy. g) Wykonawca przed przekazaniem wykonanej instalacji do użytkowania wykonuje analizy i poddaje produkt procedurze oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami. Przebieg i wyniki działań producent dokumentuje oznaczając wyrób znakiem CE. h) Odbiór przedmiotu zamówienia w systemu sygnalizacji pożarowej musi zostać poprzedzony wpięciem instalacji systemu sygnalizacji pożaru w istniejącą centralę pożarową oraz przedstawieniem protokołów z pomiarów ciągłości linii dozorowych, rezystancji izolacji linii dozorowych. i) Prace dotyczące wpięcia nowych linii głośnikowych DSO w istniejącą centralę DSO muszą być poprzedzone przedstawieniem protokołu z pomiarów impedacji linii głośnikowych. Po wpięciu systemu zostaną przez Wykonawcę wykonane pomiary głośności oraz zrozumiałości komunikatów. j) Z uwagi na to, że w zakresie inwestycji jest przebudowa - modernizacja układu zasilania w energię elektryczną obiektów Szpitala, budowa nowej stacji transformatorowej. Wykonawca zabezpieczy na swój koszt bezprzerwowe rezerwowe zasilanie w energię elektryczną obiektów Szpitala
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 400 000,00 zł. Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub w ofercie inne formy wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. O/Ostrów Wlkp. 85 1090 1160 0000 0000 1601 0550. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do koperty zawierającej ofertę. 6. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zm.). 7. Uwaga! Oryginał dokumentów wymienionych w pkt 6. - dotyczy ppkt od b) do e), należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, natomiast kopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, stanowić będzie integralną część oferty. Wadium wnoszone w tych formach będzie akceptowane pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, a okres ważności wadium nie będzie krótszy, niż okres związania ofertą, określony w SIWZ. 8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, po odliczeniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach