Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-736 Poznań, ul. Hejmowskiego 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 62 83 004 , fax. 61 62 83 035
- Data zamieszczenia: 2016-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
ul. Hejmowskiego 2 2
61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 62 83 004, fax. 61 62 83 035
REGON: 00032385500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z ich montażem dla Sądu Okręgowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do poniższych lokalizacji: - Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań - Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań 2. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie i rozstawienie dostarczonych mebli, gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań. Do czynności montażowych należy również zdemontowanie i wyniesienie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca starego mebla, na miejsce którego zostanie zamontowany nowy mebel. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 800 zł. (cztery tysiące osiemset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Centrum Rehabilitacyjno-Kulturalnego oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej w Konarzewie.
Dodano: 2014-01-10 - Zakup i dostawa foteli, krzeseł, stolika komputerowego, taboretu medycznego
Dodano: 2013-08-14 - Dostawa krzeseł i stołów
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa do siedziby Zamawiającego 292 szt. fabrycznie nowych krzeseł
Dodano: 2011-11-02 - Dostawa krzeseł i montaż
Dodano: 2011-09-20 - zakup krzeseł dla Uniwersytetu Przyrodniczego
Dodano: 2011-04-06 - Dostawa krzeseł, blatów i osłon meblowych na wyposażenie sali 111 (mała aula)
Dodano: 2010-07-16 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2010-05-26