Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa drogi powiatowej

Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 874 15 52 , fax. (033)8741552
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 874 15 52, fax. (033)8741552
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.powiatsuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa drogi powiatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę drogi powiatowej nr 1677 Zubrzyca - Łętownia, a w szczególności: - sporządzenie projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do realizacji prac i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z wymaganymi ustawą Prawo Budowlane zezwoleniami i uzgodnieniami, - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań wynikających z dokumentacji, - opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z oznakowaniem robót, - opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dla danego obszaru objętego przebudową oraz oznakowaniem, - obsługa geodezyjna i wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót z wyróżnieniem zakresów robót. Informacje dodatkowe: 1. w kwestii klasy dróg podanych w programie funkcjonalno użytkowym wiążące dla oferenta są zapisy aktualnie obowiązującego plany zagospodarowania przestrzennego, 2. technologia wykonywania robót będzie wynikała z projektu wykonawczego opracowanego przez Wykonawcę, 3. z zakresu programu funkcjonalno - użytkowego wynika możliwość formy zgłoszenia robót budowlanych wykluczających konieczność procedury uzyskania decyzji środowiskowej i raportu oddziaływania na środowisko. Decydującym jednakże w przewidzianej materii będzie projekt wykonawczy, 4. zamawiający nie wyklucza w pewnych fragmentach pasa drogowego nieuporządkowanego stanu prawnego, co stanowić może podstawę zastosowania tzw. spec Ustawy, 5. zamawiający deklaruje udzielenie pomocy w negocjacjach z właścicielami nieruchomości jeśli zajdzie taka konieczność, 6. nie przewiduje się dodatkowe odprowadzenie wód deszczowych, a co za tym idzie uzyskanie pozwoleń wodno- prawnych, 7. nie przeprowadzono rozpoznania w tutejszych organach administracji architektoniczno - budowlanej o zakwalifikowanie miejscowych poszerzeń jezdni pod pojęcie remontu 8. zagospodarowanie wód opadowych z jezdni na odcinkach o przekroju daszkowym, gdzie występuje tylko rów jednostronny leży w gestii projektanta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 400.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania, mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach projektowania i wykonawstwa, w tym kierownika/ów robót budowlanych i projektanta/ów posiadającego/ych aktualne uprawnienia do wykonywania i projektowania przedmiotowych robót zgodnie z ich zakresem rzeczowym, posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych pojazdów lub innego wyposażenia technicznego wystarczającego do realizacji zamówienia, zrealizować bez zastrzeżeń inwestora, jako główny Wykonawca w okresie minionych 5 lat minimum 1 zamówienie o rodzaju i wartości porównywalnym z przedmiotowym zamówieniem (bez projektowania) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie oferenta o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wykaz wykwalifikowanych osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. W wypadku kierownika/kierowników robót budowlanych i projektanta/projektantów należy dołączyć oświadczenia o posiadaniu uprawnień, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia (Zamawiający dopuszcza możliwość uogólnienia narzędzi i urządzeń, które stanowią tzw. drobny sprzęt budowlany), projekt umowy (PODPISANY) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do formularza oferty, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach