Przetargi.pl
Dostawa kasków ochronnych dla Grup Poszukiwawczo - Ratowniczych w postępowaniu organizowanym przez Szkołę Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-951 Kraków, os. Zgody 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 012 6460199
  • Data zamieszczenia: 2010-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
    os. Zgody 18 18
    31-951 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199
    REGON: 00017342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kasków ochronnych dla Grup Poszukiwawczo - Ratowniczych w postępowaniu organizowanym przez Szkołę Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 172 szt. kasków ochronnych dla Grup Poszukiwawczo - Ratowniczych w postępowaniu organizowanym przez Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Opis przedmiotu zamówienia: Kask ochronny 1. Przeznaczenie Kask ochronny, przeznaczony do zabezpieczenia głowy i oczu podczas wykonywania czynności prowadzonych przez ratowników Grupy Poszukiwawczo Ratowniczej podczas prowadzenia działań ratowniczych. Kask powinien chronić przed uderzeniami spadających lub przemieszczających się przedmiotów, przed uderzeniami głowy o przeszkody. 2. Wymagania 1) Produkt musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21. 12. 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173 z dnia 21. 12. 2005 r.) 2) Kask powinien spełniać wymagania normy PN-EN 12492 3) Gogle powinny spełniać wymagania normy PN-EN 166, (wg wymagań dla ochrony oczu typu gogle) 3. przewidziany do całorocznego użytkowania w każdych warunkach atmosferycznych, 2) kask musi zapewniać stałość parametrów ochronnych i użytkowych w zakresie temperatur od -30 do +50 st.C, 3) Kask musi być odporny na niekorzystne oddziaływanie czynników atmosferycznych i środowiskowych (deszcz, śnieg, nasłonecznienie, duża wilgotność, zapylenie itd.), oraz na działanie potu ludzkiego. 4. Konstrukcja kasku 1) kask musi się składać z: skorupy, wkładu amortyzującego, uprzęży mocującej, 2) skorupa powinna posiadać wzmocnienie grzbietowe z otworami wentylacyjnymi, 3) wszystkie metalowe elementy kasku muszą być wykonane z materiałów nierdzewnych, 4) kask musi zapewniać użytkownikowi dobrą słyszalność dźwięków dochodzących z zewnątrz, 5) konstrukcja kasku nie może utrudniać ruchów głowy i zaczepiać o inne elementy wyposażenia ratownika, 6) kształt skorupy kasku musi zapewniać możliwość jego swobodnego zakładania i noszenia przez ratownika. W szczególności w części policzkowej nie może się nadmiernie zwężać i utrudniać zakładania, 7) skorupa kasku musi stanowić jednorodną strukturę - warstwa zewnętrzna musi być wykonana w kolorze czerwonym oraz być odporna na zarysowania i odpryski, 8) na zewnętrznej stronie kasku powinny znajdować obustronnie naklejone odblaskowe trwałe nalepki w kolorze srebrnym, 9) Na kasku umiejscowiony napis odblaskowy srebrny USAR TEAM POLAND: - napis USAR - czcionka Verdana, pogrubiona, wielkość 72 pkt. skala 160 % - napis TEAM POLAND - czcionka Verdana, pogrubiona, wielkość 34 pkt. skala 200 % UWAGA - Zwymiarowanie czcionek napisu według programu WORD MICROSOFT OFFICE 10) brzeg skorupy kasku musi być zabezpieczony opaską krawędziową, odporną na uszkodzenia mechaniczne, 11) w kasku powinna być zastosowana więźba typu Ratchet, umożliwiająca płynną regulację obwodu jedną ręką bez konieczności zdejmowania go z głowy, 12) wkład amortyzujący musi być przytwierdzony do wewnętrznej powierzchni skorupy kasku w sposób zapewniający stabilność kasku na głowie użytkownika, a także musi zapewniać jak najlepszą wentylację, 13) kształt czerepu kasku musi zapewniać możliwość instalacji zestawów łącznościowych, 14) uprząż mocująca kask na głowie musi być ergonomiczna oraz posiadać proste i pewne zapięcie, 15) uprząż mocująca musi posiadać, co najmniej trójpunktowe mocowanie do skorupy kasku, 16) zapięcie uprzęży mocującej musi umożliwiać łatwe otwarcie jedną ręką (w rękawicy ochronnej) oraz być zabezpieczone przed przypadkowym otwarciem, a długość pasków uprzęży musi umożliwiać jej indywidualne dopasowanie przez użytkownika, 17) elementem uprzęży musi być osłona brody w formie łódki wykonana z wysoko wytrzymałego materiału, 18) wnętrze osłony brody musi posiadać elastyczne wkładki niezbędne dla zachowania odpowiedniego komfortu użytkowania, 19) wszystkie elementy uprzęży mocującej muszą być wykonane z materiałów umożliwiających zachowanie higieny przez użytkownika, 20) kask ma być wyposażony w osłonę oczu w formie gogli będących integralna część kasku, 21) mocowanie gogli umożliwia odchylanie ich do góry z umiejscowieniem ich na czerepie kasku, równocześnie nie kolidując z mocowaniem i wykorzystaniem latarki, 22) gogle i ich oprawa muszą zapewnić ochronę w zakresie: - odporności na penetrację cieczy - odporności na grube cząstki pyłu - odporności na gaz i drobne cząstki pyłu (gazy, pary, aerozole, dymy i pyły o rozmiarze cząstek mniejszych niż 5 mikrometrów) 23) gogle muszą być wykonane z wysokowytrzymałego, przezroczystego, odpornego na zarysowania tworzywa nie powodującego zniekształceń i deformacji widoczności, 24) gogle muszą posiadać zabezpieczenie przed samoczynną zmianą położenia, 25) konstrukcja zaczepów gogli musi uniemożliwiać ich wyłamanie, 26) kask musi posiadać certyfikat i oznakowanie CE, 27) do kasku dołączona latarka nagłowna (LED - z diodami elektroluminescencyjnymi), w wykonaniu przeciwwybuchowym Ex, mocowania uchwytem na kasku z możliwością wypięcia. Latarka musi być zasilana bateriami zapewniającymi minimalny czas świecenia 30 h. Maksymalne wymiary latarki: dł. - 19 cm; szer. - 5 cm; wys. - 5 cm. 28) Całkowita waga kasku wraz z latarką i goglami powinna być nie większa niż 1100 g. 1. Znakowanie Każdy kask musi być trwale oznakowany (w języku polskim) w sposób umożliwiający jego identyfikację przez cały okres jego użytkowania tj.: nr partii, nr seryjny, rok produkcji, nazwa producenta, symbol rozmiaru oraz jego odpowiednik w centymetrach oraz oznakowanie CE 2. Ukompletowanie W skład kompletu kasku musi wchodzić: 1) pokrowiec lub torba z uchwytem do przenoszenia, 2) szczegółowa instrukcja użytkowania, konserwacji i przechowywania kasku, zawierająca informację na temat zasad utrzymania higieny kasku oraz wykaz środków zalecanych do jej utrzymania. 3. Warunki gwarancji 1) kask musi zapewniać stałość parametrów ochronnych i użytkowych przez okres minimum 5 lat licząc od dnia dostawy towaru do zamawiającego, 2) wymagany okres używalności skorupy kasku - do technicznego zniszczenia - bezterminowo. Do oferty należy dołączyć wzorcowy kask ochronny 1 szt. (wzory kasków ochronnych zostaną zwrócone wykonawcom po zakończeniu postępowania - wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa po odbiorze przedmiotu zamówienia). UWAGA: Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184442005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł. 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do siwz) wykonawca jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 4) wzór kasku ochronnego, gogli oraz latarki (wzory zostaną zwrócone wykonawcom po zakończeniu postępowania - wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa po odbiorze przedmiotu zamówienia); 5) deklaracje zgodności WE dla każdego niezależnego elementu wchodząca w skład przedmiotu zamówienia zgodna z zapisami określonymi w §36 Rozporządzenia Ministra gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku, w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej. opis techniczny kasku ochronnego, gogli oraz latarki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach