Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000,00 złotych na okres 6 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2011 roku

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2867700 , fax. 061 2867702
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2867700, fax. 061 2867702
    REGON: 00052578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000,00 złotych na okres 6 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 4.500.000,00 złotych na okres 6 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2011 roku. zgodnie z Uchwałą Nr XIII/153/2011 Rady Miejskiej Środy Wielkopolskiej z dnia 29 września 2011 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) okres kredytowania - Czas obowiązywania umowy: 6 lat od dnia podpisania umowy lub do dnia uregulowania wszystkich zobowiązań wynikających z umowy. 2) Uruchomienie środków planuje się jednorazowo w następujący sposób: a) 15.11.2011 roku - 4.500.000,00 zł; 3) Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu. 4) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 5) Zamawiający przewiduje roczną karencję w spłacie kredytu od terminu podpisania umowy. 6) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat oraz prowizji związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu. 7) Kredyt będzie oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej ze stałą marżą banku w stosunku rocznym. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy. 8) Marża Wykonawcy jest stała w okresie trwania umowy. 9) Sposób ustalania stawki WIBOR 3 M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy, 10) Płatność odsetek następowała będzie miesięcznie do 15 następnego miesiąca a wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy zamawiającemu na 7 dni przed terminem płatności, 11) Odsetki za ostatnią ratę kredytu zostaną uiszczone w dniu spłaty tej raty, 12) Planowana spłata kapitału następować będzie zgodnie z poniższym wykazem: 1. 29.03.2012 125.000 zł 2. 30.06.2012 125.000 zł 3. 30.09.2012 125.000 zł 4. 31.03.2013 350.000 zł 5. 30.06.2013 350.000 zł 6. 30.09.2013 350.000 zł 7. 31.03.2014 350.000 zł 8. 30.06.2014 350.000 zł 9. 30.09.2014 350.000 zł 10. 31.03.2015 350.000 zł 11. 30.06.2015 350.000 zł 12. 30.09.2015 350.000 zł 13. 31.03.2016 350.000 zł 14. 30.06.2016 350.000 zł 15. 30.09.2016 200.000 zł 16. 31.03.2017 25.000 zł 17. 30.06.2017 25.000 zł 18. 15.11.2017 25.000 zł 13) W przypadku zmiany terminu podpisania umowy ulegną zmianie terminy spłaty pierwszej i ostatniej raty kapitałowej. 14) W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia okresu kredytowania bez ponoszenia dodatkowych opłat. 15) W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat rat kredytu. 16) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 17) Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 18) Umowa kredytowa, deklaracja wekslowa wraz z wekslem oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji będą kontrasygnowane przez Skarbnika Miasta. 19) Wszystkie dokumenty będą podpisywanie przez Burmistrza oraz kontrasygnowane przez Skarbnika Miasta. 20) Przy naliczaniu odsetek przyjmuje sie, że miesiąc i rok ma rzeczywista liczbę dni. 21) Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 22) Realizacja dyspozycji kredytobiorcy będzie następować w formie bezgotówkowej na rachunek budżetu Gminy Środa Wielkopolska Nr: 12 1090 1418 0000 0000 4101 4787 23) Wykonawca nie będzie pobierał odsetek i innych opłat od niewykorzystanej części kredytu. 24) Wykonawca zapłaci: - odsetki za zwłokę w udzieleniu transzy - w wysokości 0,05% wartości transzy za każdy dzień zwłoki, - karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10% sumy zamówienia. 25) Na potrzeby ustalenia ceny oferty należy przyjąć: Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik średniego oprocentowania depozytów bankowych -WIBOR 3M ustalony jako średnia stawka z okresu 3 miesięcy, powiększony lub pomniejszony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Dla celów porównawczych ofert należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 28 września 2011 r. zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach