Przetargi.pl
zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000 zł.

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2848003 , fax. 67 2848065
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2848003, fax. 67 2848065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszamocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy w wysokości 2.500.000zł. udzielony w dwóch transzach w następujących terminach: 1 października 2014r. - 820tys.zł., 14 listopada 2014r. - 1.680tys.zł. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. Kredyt zostanie spłacony w okresach kwartalnych, począwszy od 15 marca 2015r. 15-stego dnia ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego (jeżeli będzie to dzień wolny to spłata będzie miała miejsce pierwszego dnia roboczego po tym dniu) w 28 ratach w wysokości: 85.000zł. 4 pierwsze raty, pozostałe 90.000zł. Odsetki będą płatne od salda kredytu, w kwartalnych okresach rozliczeniowych, piętnastego dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału, jeśli będzie to dzień wolny od pracy, w następnym dniu roboczym przypadającym po tym dniu. Pierwsze odsetki będą płatne 15-stego grudnia 2014r. za okres od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia 31 grudnia 2014r. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365/366 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w kwartale - ostatnie odsetki płatne 15-stego grudnia 2021r. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne - za dany (kwartalny) okres odsetkowy równe sumie b + m, gdzie: b - stopa bazowa, średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań stawki WIBOR 3M w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, m - stała marża banku. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej (Pp) w wysokości nieprzekraczającej 0,05% kwoty kredytu. Oferty banków, które zaoferują prowizję przygotowawczą (Pp) w wysokości wyższej niż 0,05% kwoty kredytu będą odrzucone. Prowizja będzie zapłacona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego, od całej kwoty kredytu. Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty kredytu, za co nie będą naliczane przez bank żadne opłaty.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, za co nie będą naliczane przez bank żadne opłaty i odsetki. W przypadku niewykorzystania w pełni kwoty kredytu strony, po uprzednim uzgodnieniu podpiszą aneks do umowy w części dotyczącej zmiany harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający wyraża zgodę, aby niewykorzystane środki z jednej transzy przechodziły do kolejnej bez konieczności aneksowania umowy kredytowej. Uruchamianie poszczególnych transz będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę Skarbnika, obok podpisu Burmistrza, na wekslu i deklaracji wekslowej. Kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/szamocinm/bip/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach