Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne realizowane w 2013 roku do kwoty 1.045.995,00 zł

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne realizowane w 2013 roku do kwoty 1.045.995,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne realizowane w 2013 roku do kwoty 1.045.995,00 zł. Kredyt wypłacony zostanie w trzech transzach: 1 transza w wysokości 303.000,00 zł (słownie: trzysta trzy tysiące zł 00/100) dnia 31.10.2013r., 2 transza w wysokości 110.000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy zł 00/100) dnia 30.11.2013r, 3 transza w wysokości 632.995,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć zł 00/100) dnia 15.12.2013 roku. 1.2. Spłata kapitału nastąpi od 31 sierpnia 2014r. do 30 listopada 2026r. roku zgodnie z poniższym harmonogramem: Data spłaty Wysokość spłaty Data spłaty Wysokość spłaty 31.08.2014 3.995,00 28.02.2021 22.900,00 30.11.2014 3.900,00 31.05.2021 22.900,00 RAZEM 2014 rok 7 895,00 31.08.2021 22.900,00 29.02.2015 4.700,00 30.11.2021 22.900,00 31.05.2015 4.700,00 RAZEM 2021 rok 91 600,00 31.08.2015 4.700,00 28.02.2022 22.900,00 30.11.2015 4.700,00 31.05.2022 22.900,00 RAZEM 215 rok 18 800,00 31.08.2022 22.900,00 28.02.2016 4.700,00 30.11.2022 22.900,00 31.05.2016 4.700,00 RAZEM 2022 rok 91 600,00 31.08.2016 4.700,00 28.02.2023 27.900,00 30.11.2016 4.700,00 31.05.2023 27.900,00 RAZEM 2016 rok 18 800,00 31.08.2023 27.900,00 28.02.2017 22.900,00 30.11.2023 27.900,00 31.05.2017 22.900,00 RAZEM 2023 rok 111 600,00 31.08.2017 22.900,00 29.02.2024 27.900,00 30.11.2017 22.900,00 31.05.2024 27.900,00 RAZEM 2017 rok 91 600,00 31.08.2024 27.900,00 28.02.2018 22.900,00 30.11.2024 27.900,00 31.05.2018 22.900,00 RAZEM 2024 rok 111 600,00 31.08.2018 22.900,00 28.02.2025 27.900,00 30.11.2018 22.900,00 31.05.2025 27.900,00 RAZEM 2018 rok 91 600,00 31.08.2025 27.900,00 28.02.2019 22.900,00 30.11.2025 27.900,00 31.05.2019 22.900,00 RAZEM 2025 rok 115 600,00 31.08.2019 22.900,00 28.02.2026 27.400,00 30.11.2019 22.900,00 31.05.2026 27.400,00 RAZEM 2019 rok 91 600,00 31.08.2026 27.400,00 29.02.2020 22.900,00 30.11.2026 29.900,00 31.05.2020 22.900,00 28.02.2026 27.400,00 31.08.2020 22.900,00 RAZEM 2026 rok 112 100,00 30.11.2020 22.900,00 RAZEM 2020 rok 91 600,00 Rata odsetkowa płatna jest do 14 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod warunkiem przesłania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownego wyliczenia odsetek. Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przez terminem płatności. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu doręczenia wyliczenia odsetek (na 5 dni przed terminem płatności) wtedy termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia wyliczenia. Wyliczenie odsetek powinno pokazać w sposób szczegółowy sposób ich wyliczenia tj. kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę procentową. Odsetki będą wnoszone przez Zamawiającego na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Przy naliczaniu odsetek Wykonawca przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni. Oprocentowanie kredytu stanowić będzie suma stawki referencyjnej - WIBOR 3M (zmienna) i marża banku (stała). Do naliczenia odsetek proszę przyjąć notowanie stawki referencyjnej WIBOR 3 M z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek. Marża Wykonawcy winna pokrywać koszty, opłaty itp. związane z bieżącą obsługą kredytową i jego zysk. Odsetki liczone będą za dni korzystania z kredytu w danym miesiącu kalendarzowym. Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej (koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia transz kredytu oraz możliwość dokonania podziału kredytu na inne transze niż określone w niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn, do dnia 30 grudnia 2013 roku a Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. W przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości spłata kredytu na wniosek Zamawiającego zostanie ustalona w nowej wysokości. Spłata kredytu dokonana zostanie na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu każda z wpłat powoduje zmniejszenie zadłużenia pod datą jej wpływu do Wykonawcy. 1.3. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco. 1.4. Oferent zobowiązany jest do przedłożenia symulacji spłaty kredytu i oprocentowania na okres od października 2013 roku do listopada 2026 roku z uwzględnieniem oprocentowania oraz marży Banku. Symulacja winna być przeprowadzona z uwzględnieniem oprocentowania stawki WIBOR 3M z dnia 18.10.2013 roku. Symulacja stanowi załącznik do oferty. 1.5. Oferent nie będzie pobierać dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od wykonawców Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach