Przetargi.pl
Wymiana podłóg - wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstaowej Nr 97 , ul. Judyma 10 w Krakowie.

Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 30-510 Kraków, ul. Sokolska 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6565604 , fax. 012 6563477
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe
    ul. Sokolska 13 13
    30-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6565604, fax. 012 6563477
    REGON: 00025516090935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zeopoludnie.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana podłóg - wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstaowej Nr 97 , ul. Judyma 10 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ułożenie wykładziny podłogowej elastycznej , montaż nowej instalacji drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki : o udzielenie zamówienia moga ubiegac się wykonawcy którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci jezeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, 2. posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia z powodów o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. Wypełniony , podpisany i opieczetowany formularz ofertowy i druk oświadczenia oferenta- zał. Nr 1 i 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisei do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrebne przepsiy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzędowoaktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - ksero, w przypadku spółek cywilnych - umowę spółki- ksero, 3. Dokumenty stwierdzajace, że osoby które będa uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia jezeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień,w przypadku kierownika robót kopie zaswiadczenia potwierdzajacego jego przynależność do Izby Inzynierów Budownictwa, 4. Kosztorys ofertowy uproszczony sporzadzony na podstawie załączonego przedmiaru robót z podaniem danych wyjściowych do kosztorysowania jak rbg, kp, zysk oraz popdatkiem VAT (22%)- dołączyc wykaz materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeopoludnie.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach