Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Wrocławska, działki nr 4/3, 4/6, obręb 0119. II. Zakres zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejących budynków: mieszkalnego oraz gospodarczego, zlokalizowanych na działce nr 4/3 oraz budowę parterowego budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, składającego się z 24 niezależnych mieszkań o charakterze socjalnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu. III. Zakres robót obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe budynku mieszkalnego, gospodarczego, instalacji sanitarnych i elektrycznych 2. roboty budowlane: a) roboty ziemne, b) ławy żelbetowe + mury fundamentowe z bloczków betonowych, c) podłoża i posadzki przyziemia, d) elementy konstrukcyjne: nadproża, wieńce żelbetowe, rdzenie żelbetowe, żelbetowe płyty stropowe, e) roboty murowe z pustaków ceramicznych, f) pokrycie dachu oraz daszków nad wejściami papą termozgrzewalną z dociepleniem styropapą dwustronnie laminowaną, g) stolarka zewnętrzna okienna i drzwiowa, h) tynki wewnętrzne i okładziny ścienne z płytek ceramicznych, i) roboty malarskie, j) stolarka drzwiowa wewnętrzna, k) posadzki - stan wykończeniowy, l) elewacja - ocieplenie styropianem gr. 15cm + wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego + malowanie farbą akrylową, m) wejścia do budynku wraz z podjazdem n) wyposażenie mieszkań 3. zagospodarowanie terenu: nasadzenia, ciągi piesze, utwardzenie placu, odtworzenie nawierzchni trawiastej 4. roboty sanitarne, w tym: a) zewnętrzna instalacja wodociągowo-kanalizacyjna, b) wewnętrzna instalacja wodociągowo-kanalizacyjna c) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, d) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 5. roboty elektryczne, w tym: a) układ zasilania - złącza i linie kablowe zalicznikowe, b) rozdzielnice i WLZ-ty, c) instalacje wew. oświetlenia, gniazd wtykowych i zasilania grzejników, d) instalacja odgromowa i uziemiająca 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 8. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 9. wykonanie instrukcji p.poż. obiektu, 10. dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 4. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie po podpisaniu umowy przystąpić do wykonania robót rozbiórkowych. 5. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a koszty będą kosztami wykonawcy (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru oraz zeszyt temperatur. 7. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 8. Koszt ogrzewania do czasu odbioru końcowego robót po stronie wykonawcy. 9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej (o którym mowa w art. 5 Prawa Budowlanego), geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz instrukcję p.poż. obiektu. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji poniesie Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 10. Załącznikiem do formularza cenowego będzie wypełnione przez wykonawcę Zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 26) oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 11. W 2014 r. zrealizowane zostaną płatności maksymalnie do wysokości środków przewidzianych w budżecie na ten cel, tj. do kwoty 245.000,00. Pozostała płatność zostanie zrealizowana w 2015 r. V. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt rozbiórki - branża budowlana - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczny - załącznik nr 10, 3. Projekt budowlany - konstrukcja obiektu - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlany - zewnętrzne i wewnętrzne instalacje sanitarne - załącznik nr 12, 5. Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje elektryczne - załącznik nr 13, 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana i zagospodarowanie terenu) - załącznik nr 14, 7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - załącznik nr 15, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna) - załącznik nr 16, 9. Uzgodnienie branżowe sieci telekomunikacyjnej z dnia 27.02.2014 r. - załącznik nr 17, 10. Pozwolenie na budowę nr RPA.6740.1.12.2014 - załącznik nr 18, 11. decyzja na rozbiórkę - załącznik nr 19, 12. przedmiar robót (branża budowlana) - załącznik nr 20 (w wersji pdf oraz ath), 13. przedmiar robót (branża elektryczna) - załącznik nr 21 (w wersji pdf oraz ath), 14. przedmiar robót (branża sanitarna - wewnętrzne instalacje) - załącznik nr 22 (w wersji pdf oraz ath), 15. przedmiar robót (branża sanitarna - zewnętrzne instalacje) - załącznik nr 23 (w wersji pdf oraz ath), 16. przedmiar robót (zagospodarowanie terenu) - załącznik nr 24 (w wersji pdf oraz ath), 17. przedmiar robót (rozbiórka) - załącznik nr 25 (w wersji pdf oraz ath) UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 35.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach