Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja dachu Publicznego Przedszkola nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja dachu Publicznego Przedszkola nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja dachu Publicznego Przedszkola nr 12 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: ul. Andersa 15 w Ostrowie Wielkopolskim, obręb 0045, dz. 175. II. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. inwentaryzacji obiektu (w potrzebnym zakresie), 2. koncepcji rozwiązania przebudowy wentylacji mechanicznej (na którą należy uzyskać akceptację zamawiającego), 3. dokumentacji projektowej (projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, uproszczony kosztorys ofertowy) na przebudowę wentylacji mechanicznej, 4. robót instalacyjnych w oparciu o przygotowaną i zaakceptowaną dokumentację, 5. robót budowlanych obejmujących: jednokrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną, naprawę tynków elewacji z ich pomalowaniem (obejmującym cały element z naprawionym ubytkiem), pomalowanie ekranów drewnianych dachu z konstrukcją wsporczą i fragmentów drewnianych elewacji. III. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 10, 2. dokumentacja zdjęciowa - załącznik nr 11, 3. rzuty istniejących pomieszczeń - załącznik nr 12. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Ze względu na prowadzenie prac na czynnym obiekcie, wykonywanie poszczególnych etapów robót należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 5. Wykonawca do dnia odbioru końcowego dostarczy atesty, certyfikaty bądź deklaracje zgodności wbudowanych materiałów oraz protokół z pomiarów instalacji odgromowej. 6. Wykonawca na własny koszt wygrodzi oraz zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia. Koszty energii elektrycznej oraz zaopatrzenia w wodę leżą po stronie wykonawcy. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami BHP. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach