Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu na Osiedlu Zacisze - Zębców w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu na Osiedlu Zacisze - Zębców w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem placu zabaw i siłowni dla zadania inwestycyjnego pn.: Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu na Osiedlu Zacisze - Zębców w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Osiedle Zacisze - Zębców, ul. Budowlanych / Okopowa w Ostrowie Wielkopolskim, nr działki 208/1 obręb 0101. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. szczegółowy opis zamówienia - załącznik nr 9, 2. opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Urządzenia i zestawy zabawowe oraz siłowni zewnętrznej muszą odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) ważne certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację, zgodnie z obowiązującymi normami serii PN - EN 1176, PN-EN 1177, 2) opisy techniczne, rysunki, zdjęcia oraz instrukcje użytkowania oferowanych urządzeń zabawowych i siłowni zewnętrznej, 3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 4. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ponadto wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe zaproponowane w załącznikach do SIWZ mają charakter poglądowy. Zamawiający dopuści inne rozwiązania pod warunkiem, że będą one pełniły tę samą funkcję
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach