Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 57
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8964800; 8694801 , fax. 061 8694809
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
ul. Matejki 57 57
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8964800; 8694801, fax. 061 8694809
REGON: 63969335600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ w Poznaniu zgodnie z przedmiarami robót w podziale na 7 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i elektrycznych) obejmujących likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych - montaż wind zewnętrznych - w obiektach NZOZ w Poznaniu zgodnie z przedmiarami robót w podziale na 7 części: 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w kwocie 30.900,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy dziewięćset złotych 00/100) dla całego zamówienia, w tym: część 1: 4.300,00 zł, część 2: 4.200,00 zł, część
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 3.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.Wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub zgodę na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami mogącymi wykonać zamówienie, posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, po jednej osobie z każdej branży wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej. 6.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. powinien wykonać roboty obejmujące budowę co najmniej jednego szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego. 7.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, polisa winna opiewać na ich sumę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót i dokumentacją projektową. 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisami uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach (zał. nr 4 do SIWZ): - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, po jednej osobie z każdej branży wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej / lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowie co najmniej jednego szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia w odniesieniu do każdej wykazanej wykonanej roboty budowlanej dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 5 do SIWZ). 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oryginał dowodu wniesienia wadium. 10.Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27