Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, Al. 1 Maja 9/363
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2403213 , fax. 063 2403223
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
Al. 1 Maja 9/363 9/363
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2403213, fax. 063 2403223
REGON: 31102291400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie azbestu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową, np. z dachów budynków, które stanowią pokrycie dachowe oraz na pr - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga sie wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U.z 2003r. Nr 192 poz.1876 ze zm.) oraz w rozporządzeniu z 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz.649). 1.6. Złożą wadium. 1.7. Zaakceptują projekt umowy stanowiący zał. nr 6 i 12 do SIWZ poprzez zaparafowanie i złożenie w ofercie. 2.Opis oceny spełnienia warunków 2.1.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać wykonanie usług (co najmniej dwóch)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ), na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN . 2.2. Potencjał finansowo- ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 2.2.1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na okres wykonywania dostawy, a jeżeli polisa obejmuje krótszy okres to należy dołączyć oświadczenie mówiące o tym, że po upływie obowiązywa nia tej polisy. Wykonawca niezwłocznie przedłuży ubezpieczenie na okres obowiązywania umowy. 2.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1., oraz w pkt 2.2.1.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ 1.3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.4. Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku usługi zostały wykonane należycie-zał nr 4 do SIWZ. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.10.Wykaz środków transportu jakimi dysponuje wykonawca. 1.11.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oświadczeniem wykonawcy o przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.12.Wykaz osób wyznaczonych po stronie Wykonawcy do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym podczas realizacji praz związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 1.13. decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu konińskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 1.14. zaświadczenie ADR. 1.15. umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie na czas realizacji zamówienia. 1.16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.17. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 1.18. Parafowany projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 1.19. Oświadczenie o przedłużeniu polisy ubezpieczenia od OC (Wykonawcy, których dotyczy). 1.20. Kserokopię dokumentu wadialnego. 2. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1. i 1.2., 1.5., 1.6, 1.7., 1.8 powinny być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie prac związanych z demontażem wraz z zapakowaniem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest oraz zapakowaniem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest zdeponowanych na terenach nieruchomości zlokalizowanych w gminach powiatu obornickiego
Dodano: 2016-05-30 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu ostrzeszowskiego
Dodano: 2016-05-24 - USUWANIE Z TERENU POWIATU KĘPIŃSKIEGO WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
Dodano: 2016-04-28 - usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego.
Dodano: 2016-04-28 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Ostrowskiego
Dodano: 2016-04-18 - Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie gmin- uczestników Związku Międzygminnego Obra
Dodano: 2016-04-14 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu gostyńskiego
Dodano: 2016-04-14 - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2016 roku
Dodano: 2016-04-11 - Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego
Dodano: 2016-04-06 - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu tureckiego w roku 2016
Dodano: 2016-04-06