Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Ostrowskiego

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7378400 , fax. 62 7378433
  • Data zamieszczenia: 2016-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16 16
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7378400, fax. 62 7378433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Ostrowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 wykonanie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest z budynków, elementów budowlanych, ścianek działowych lub elewacji budynków zlokalizowanych na terenie gmin Powiatu Ostrowskiego; 1.2 usuwanie (odbiór) odpadów zawierających azbest zlokalizowanych na terenie gmin Powiatu Ostrowskiego wraz z transportem i przekazaniem odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1.Rozbiórka (demontaż) wyrobów zawierających azbest. 2.Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią, przygotowanie do transportu. 3.Transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., nr 227, poz.1367 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej. Transport odpadów winien być prowadzony zgodnie z zasadami ruchu drogowego, z zachowaniem przepisów obowiązujących w tym zakresie. 4.Przekazanie odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko, posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów (w ofercie należy wskazać miejsce unieszkodliwienia odpadów). 5. Wszelkie inne roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w zakresie opisanym w pkt.2-5 (bez demontażu). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest przez przedsiębiorcę prowadzącego składowisko odpadów niebezpiecznych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych swoim działaniem lub niedopatrzeniem, związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia wynosi 962 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zdemontowanych i usuwanych wyrobów zawierających azbest, w zależności od stawki jednostkowej za 1 kg, ilości zgłoszeń oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na nieruchomościach położonych w gminach Powiatu Ostrowskiego objętych wnioskami składanymi na bieżąco przez zainteresowane osoby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 80 % zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem. Ponadto wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia, jak również uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów. Wykonawca musi podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów lub sąsiadujących z placem robót. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia, w przypadku szkody z winy wykonawcy. Wszelkie roboty muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującą sztuką budowlaną oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac. Po zakończeniu prac wykonawca u każdego wnioskodawcy z każdej nieruchomości wystawi: protokół końcowego odbioru robót oraz oświadczenie, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych i cały teren robót prawidłowo został oczyszczony z azbestu. Do obowiązków wykonawcy należy również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac dołączonego każdorazowo do wystawionej faktury zawierającego: nazwę gminy, imię i nazwisko wnioskodawcy, adres nieruchomości, z której jest usuwany azbest, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu (w przypadku demontażu), ilość w kg unieszkodliwionego azbestu (w przypadku usunięcia), wartość wykonanych prac w PLN. Rozliczenie za wykonaną usługę odbędzie się na podstawie faktur, protokołów końcowego odbioru robót podpisanych przez przedstawiciela wykonawcy, podmiot biorący udział w programie (właściciela nieruchomości), przedstawiciela właściwej gminy lub przedstawiciela powiatu, karty przekazania odpadów na składowisko wystawionej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 24 października 2016 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13 500.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach