Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg
- Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
- Data zamieszczenia: 2014-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
ul. Piłsudskiego 2 2
34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
REGON: 49525000537757 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń remizy OSP w miejscowości Czarny Dunajec w ramach projektu pn.: /Wspólne zapobieganie, koordynacja działań i gotowość do skutecznej ochrony przeciwpożarowej środowiska i mieszkańców regionów przygranicznych Habovka - Czarny Dunajec/. 2. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 3. Wszystkie wskazane w dokumentacji siwz znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. 4. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści siwz., - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust .5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz. 7. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: - Zamawiający żąda minimum 60 - miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały. 8. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje zapoznanie się Oferenta z obiektem i terenem na którym mają być prowadzone roboty. 9. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 4.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont laboratoriów 114, 115, 116 i sali ćwiczeń 427 wraz z pomieszczeniem pomocniczym 426 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2918/2016
Dodano: 2016-07-22 - Remont pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy al. 29 Listopada 46 w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2017/2016-II
Dodano: 2016-07-21 - Docieplenie ścian oraz roboty remontowe budynku - punktu filialnego Szkoły Podstawowej w miejscowości Chrząstowice
Dodano: 2016-07-19 - Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania.
Dodano: 2016-07-12 - wykonanie remontu budynku z przystosowaniem pomieszczeń do prac laboratoryjnych oraz dydaktycznych Instytutu Metalurgii Inżynierii Materiałowej PAN w Krakowie - Etap I, znak sprawy: PN-05-2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont pokoi z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni i pralni w DPS Tarnów ul. Czarna Droga 48
Dodano: 2016-07-04 - Wykończenie powierzchni elementów żelbetowych w obrębie wjazdów (pod estakadami) na poziomie płyty TAURON Arena Kraków
Dodano: 2016-06-24 - Adaptacja budynku usługowego na potrzeby biblioteki w Sromowcach Wyżnych 2
Dodano: 2016-06-21 - wykonanie remontu części budynków nr 2 i nr 4, położonych na terenie kompleksu koszarowego przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-06-16 - Budowa budynku zaplecza sanitarno- szatniowego przy istniejącym boisku sportowym na działce nr 659/226 obr. 3 w miejscowości Myślenice - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-10