Przetargi.pl
Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej.

Powiat Krakowski ogłasza przetarg

  • Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344266 w. 11 , fax. 012 6335294
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
    Al. Słowackiego 20 20
    30-037 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344266 w. 11, fax. 012 6335294
    REGON: 35155486700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wydzielenie i remont części budynku szkolnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, zachodnie skrzydło budynku w obrębie parteru i I piętra łącznie 375,4m2 1.1Roboty remontowe w obrębie parteru Wydzielenie dwuskrzydłowymi drzwiami z PCV lub aluminium wypełnionymi szkłem mlecznym parterowej części Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej od pozostałej części budynku szkolnego, Przesunięcie hydrantu istniejącego w części budynku objętego remontem poza obszar opracowania - na ścianę w korytarzu części budynku szkolnego, wykonanie stosownych bruzd w ścianie i podłodze oraz przesunięcie przez bruzdy całości instalacji hydrantu, uzupełnienie bruzd tynkiem oraz pomalowanie całego korytarza poradni, wykończenie podłogi w korytarzu wykładziną typu tarket. Podział sal lekcyjnych na 6 osobnych pomieszczeń- 3 gabinety, pomieszczenie księgowości, sekretariat i pomieszczenie dyrektora, wydzielenie dwóch korytarzy wiodących do wyżej wymienionych pomieszczeń. Planowane wydzielenia zostaną wykonane poprzez budowę ścianek gipsowo- kartonowych w konstrukcji samonośnej, wypełnionych wełną mineralną oraz materiałami o odpowiedniej izolacyjności akustycznej, cyklinowanie istniejącego w tych pomieszczeniach parkietu oraz malowanie ścian, Dostosowanie istniejącego pomieszczenia oznaczonego w inwentaryzacji nr 0.6 i 07- przedsionka i toalety na potrzeby nowoprojektowanych gabinetów, skucie istniejącej w tych pomieszczeniach glazury, usunięcie istniejących umywalek i misek ustępowych, wyrównanie tynków, obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, pomalowanie ścian, wydzielenie ścianką gipsowo-kartonową w konstrukcji samonośnej pomieszczenia archiwum. Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego w pomieszczeniu przedsionka na 90 cm w świetle przejścia poprzez wyburzenia fragmentu ściany przy istniejącym otworze drzwiowym, uzupełnienie tynku i wstawienie nowych, szerszych drzwi. Podłogi zostaną wyłożone wykładziną typu tarket. Istniejące w pomieszczeniu oznaczonym w inwentaryzacji nr 0.5 wc- zostanie zachowane- planowane jest jego pomalowanie, usunięcie ze ścian istniejącej glazury i położenie na ścianach i podłodze nowej glazury, w projekcie oznaczono nr 0.13. Pomieszczenie oznaczone w inwentaryzacji nr 0.4 zostanie dostosowane do potrzeb tj na pomieszczenie biofitbeku w projekcie oznaczono nr 0.14 -poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego na 90 cm w świetle przejścia poprzez wyburzenia fragmentu ściany przy istniejącym otworze drzwiowym, uzupełnienie tynku i wstawienie nowych, szerszych drzwi planowane jest pomalowanie pomieszczenia oraz wykończenie podłogi wykładziną typu tarket. 1.2 Roboty remontowe w obrębie I Piętra: Wydzielenie ścianą szklaną z PCV lub aluminium wypełnioną szkłem mlecznym części I piętra przeznaczonej na poradnię od pozostałej części budynku szkolnego oraz wydzielenie istniejącej klatki schodowej prowadzącej na II piętro do pozostałych pomieszczeń budynku szkolnego, zastosowano 2 pary drzwi o szerokości w świetle przejścia 90cm, Przesunięcie istniejącego w części budynku, podlegającej adaptacji na poradnię hydrantu poza obszar opracowania - na ścianę w korytarzu części budynku szkolnego, uzupełnienie bruzd tynkiem oraz pomalowanie całego korytarza poradni, wykończenie podłogi w korytarzu wykładziną typu tarket, Podział sal lekcyjnych oznaczonych w inwentaryzacji nr 1.1 i 1.2 na 4 osobne gabinety , wydzielenie dwóch korytarzy wiodących do wyżej wymienionych pomieszczeń. Planowane wydzielenia zostaną wykonane przez budowę ścianek gipsowo- kartonowych w konstrukcji samonośnej, wypełnionych wełną mineralną oraz materiałami o odpowiedniej izolacyjności akustycznej, wymiana istniejącego wykończenia podłogi na wykładzinę typu tarket, uzupełnienie ubytków tynku oraz malowanie ścian nowych gabinetów, Remont istniejących pomieszczeń toalet , położenie nowej glazury , obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, wydzielenie w tym pomieszczeniu osobnej toalety dla personelu poradni poprzez zastosowanie ścianki gipsowo- kartonowej w konstrukcji samonośnej, usunięcie 1 miski ustępowej i dodanie nowej w pom. wc dla personelu. Uzupełnienie w wyżej wymienionych pomieszczeniach toalet ubytków tynku oraz pomalowanie pomieszczeń. Dostosowanie pomieszczenia wc oznaczonego w inwentaryzacji nr 1.5 na pomieszczenie kuchenne oznaczone w projekcie nr 1.6, likwidacje drewnianych wydzieleń istniejącej toalety, usunięcie miski ustępowej, obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, pomalowanie pomieszczenia oraz wykończenie podłogi wykładziną typu tarket Pomalowanie pomieszczenia oznaczonego w inwentaryzacji nr 1.4, przeznaczonego w proj. adaptacji na pomieszczenie biofitbeku - w projekcie oznaczono nr 1.5, wymiana istniejącego wykończenia podłogi na wykładzinę typu tarket. 1.3Chodniki Remont chodnika przed budynkiem Wymiana stopnic prefabrykowanych (schody przy wejściu głównym do Poradni- od strony północnej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach