Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 37
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 264 63 72
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
Al. Tysiąclecia 37 37
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 18 264 63 72
REGON: 49202031700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbp.nowytarg.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Biblioteka Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych oraz dostawę i montaż wyposażenia dla zadania p.n: Remont i wyposażenie pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowym Targu. Zadanie dofinansowane w ramach programu Wieloletniego Kultura+ Priorytet Biblioteka + Infrastruktura Bibliotek ze środków Finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych oraz dostawa i montaż wyposażenia dla zadania p.n: Remont i wyposażenie pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowym Targu. Zadanie dofinansowane w ramach programu Wieloletniego Kultura+ Priorytet Biblioteka + Infrastruktura Bibliotek ze środków Finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. 2. Zakres robót będzie obejmował w szczególności: a)wynoszenie i wnoszenie wyposażenia oraz księgozbioru, b)roboty demontażowe i rozbiórkowe, c)remont instalacji wod-kan (wymiana instalacji i armatury), d)remont instalacji elektrycznej (wymiana przewodów, oprzyrządowania, opraw oświetleniowych), e)wymianę grzejników wraz z zaworami, f)wymianę stolarki wewnętrznej, g)wymianę posadzek, h)roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, i)dostawę i montaż wyposażenia. 3. Prace należy wykonać w dwóch etapach: a)I etap - pomieszczenia biblioteki na pierwszym piętrze budynku, b)II etap - pomieszczenia biblioteki na parterze budynku. Prace drugiego etapu mogą być rozpoczęte po zakończeniu prac etapu pierwszego. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez mgr Olgierda Pustówkę, inż. Jana Solarczyka, Zbigniewa Jarosa z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 2/ rozliczenie budowy będzie kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, Oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, 3/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 4/ wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 5/ wywóz i utylizację wybranych elementów istniejącego wyposażenia zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 6/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 7/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia, 8/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji. 9/ wykonawca zobowiązany jest do konsultowania z zamawiającym wszelkich rozwiązań technicznych i ekonomicznych, również w zakresie proponowanych materiałów i uzyskania jego akceptacji, 10/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 11/ wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: a) montażem i demontażem obiektów zaplecza tymczasowego, b) niezbędnym do wykonania zamówienia wyposażeniem zaplecza tymczasowego w urządzenia placu budowy, c) zużyciem wody, energii elektrycznej, ciepła itp. do celów budowy, 12/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 13/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 14/ wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wszystkie zamontowane urządzenia i użyte materiały, 15/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 62124015741111000007905432. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani Marii Bryniarskiej pok. 35 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 9 grudnia 2013 r., do godz. 09.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mbp.nowytarg.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont laboratoriów 114, 115, 116 i sali ćwiczeń 427 wraz z pomieszczeniem pomocniczym 426 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2918/2016
Dodano: 2016-07-22 - Remont pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy al. 29 Listopada 46 w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2017/2016-II
Dodano: 2016-07-21 - Docieplenie ścian oraz roboty remontowe budynku - punktu filialnego Szkoły Podstawowej w miejscowości Chrząstowice
Dodano: 2016-07-19 - Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania.
Dodano: 2016-07-12 - wykonanie remontu budynku z przystosowaniem pomieszczeń do prac laboratoryjnych oraz dydaktycznych Instytutu Metalurgii Inżynierii Materiałowej PAN w Krakowie - Etap I, znak sprawy: PN-05-2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont pokoi z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni i pralni w DPS Tarnów ul. Czarna Droga 48
Dodano: 2016-07-04 - Wykończenie powierzchni elementów żelbetowych w obrębie wjazdów (pod estakadami) na poziomie płyty TAURON Arena Kraków
Dodano: 2016-06-24 - Adaptacja budynku usługowego na potrzeby biblioteki w Sromowcach Wyżnych 2
Dodano: 2016-06-21 - wykonanie remontu części budynków nr 2 i nr 4, położonych na terenie kompleksu koszarowego przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-06-16 - Budowa budynku zaplecza sanitarno- szatniowego przy istniejącym boisku sportowym na działce nr 659/226 obr. 3 w miejscowości Myślenice - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-10