Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28 28
60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
REGON: 00000184400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w budynku Katedry Małych Ssaków i Surowców Zwierzęcych przy ul. Słonecznej 1 w Złotnikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: prac remontowo-adaptacyjnych w budynku Katedry Małych Ssaków i Surowców Zwierzęcych przy ul. Słonecznej 1 w Złotnikach. Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z zestawieniami ilościowymi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym i sztuką budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) wykażą się doświadczeniem w remontach minimum dwóch obiektów budowlanych o wartości zamówienia brutto min. 100 000 PLN każde. 2) dysponuje osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane, ważne w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych w pełnym zakresie, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 4) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27