Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Gimnazjum im. Ziemi Nadnoteckiej w Drawsku w sezonie grzewczym 2009/2010.

Gmina Drawsko ogłasza przetarg

  • Adres: 64-733 Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2569128 , fax. 067 2569135
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko
    ul. Powstańców Wielkopolskich 121 121
    64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2569128, fax. 067 2569135
    REGON: 00053578700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-drawsko.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do Gimnazjum im. Ziemi Nadnoteckiej w Drawsku w sezonie grzewczym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 25.000 litrów w sezonie grzewczym 2009/2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 500,00zł (słownie: pięćset złotych 00 100). 2. Wadium może być wniesione w zależności od wyboru wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym na konto zamawiającego przelewem w BS Wieleń nr 75896000030000212120000010, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto, uznanie rachunku bankowego Zamawiającego powinno nastąpić najpóźniej w dniu 14.09.2009 r. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze, powinno być załączone do oferty. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, licząc od dnia, w którym: a) upłynął termin związania oferty, b) zawarto umowę, c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówi podpisania umowy na warunkach wskazanych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy bądź zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch podobnych dostaw z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania, przedmiotu dostawy oraz zamawiających; w tym celu wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach wystawione przez zamawiających. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną w języku polskim na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Do formularza oferty należy załączyć: a) dokumenty wskazane w części IV pkt 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch podobnych dostaw z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania, przedmiotu dostawy oraz zamawiających; w tym celu wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach wystawione przez zamawiających. b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) dowód wpłacenia wadium, a w przypadku gdy wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, dokument wniesienia wadium w innej formie. d) wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzający cenę producenta oleju opałowego obowiązującą na dzień 04.09.2009 r. 7. Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść powinny być ponumerowane i podpisane lub parafowane przez wykonawcę. 8. Wszelkie załączniki powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę i również kolejno ponumerowane. 9. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca powinien w ofercie wskazać, która z zawartych w niej informacji stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. 10. Ofertę składa się w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i adresem zwrotnym wykonawcy, trwale zamkniętej w opakowaniu z napisem Oferta na dostawy oleju opałowego lekkiego do Gimnazjum im. Ziemi Nadnoteckiej w Drawsku w sezonie grzewczym 2009/2010. 11. W razie konieczności wprowadzenia zmian do złożonej oferty, wykonawca swoje oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinien złożyć zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert w trwale zamkniętej kopercie opisanej tak jak oferta z dodatkiem Zmiana. 12. Oferty powinny być złożone w siedzibie zamawiającego, pok. nr 10, w terminie do dnia 15.09.2009 r. do godziny 10°°. 13. Oferty otrzymane przez zamawiającego po terminie składania ofert podlegają zwrotowi bez otwierania. 14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i biegnie od dnia upływu terminu składania ofert. 15. Wniesienie protestu po upływie terminu do składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą. 16. W uzasadnionym przypadku na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Zgoda wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalna z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadrawsko.pl i BIP www.bip.gminadrawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach