Gmina Duszniki Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 869 76 60 , fax. 074 866 90 25
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki Zdrój
ul. Rynek 6 6
57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 869 76 60, fax. 074 866 90 25
REGON: 89071790600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Dusznikach Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Dusznikach Zdroju w tym: 1. Pielęgnacja zieleni: a) koszenie trawników i wywóz skoszonej trawy w zależności od potrzeb, nie mniej niż 5 razy w czasie sezonu wegetacji roślin, na pow. Ok. 8 000 m. kw. b) Pielęgnacja żywopłotów (przycinanie, pielenie, wywóz skoszonych pędów - min. Trzykrotnie w ciągu sezonu) oraz uzupełnianie nasadzeń. c) wiosenne i jesienne grabienie liści. d) dokonywanie nasadzeń trwałych i ich pielęgnacja w ilości 3% istniejącej obsady rocznie. 2. Utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza: a) zbieranie nieczystości z terenu cmentarza, wywóz nieczystości stałych na wysypisko. b) wyposażenie cmentarza w niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania ilość pojemników na nieczystości stałe oraz dbałość o ich stan techniczny i estetyczny. c) wykonywanie niezbędnych napraw i remontów ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia cmentarza. d) malowanie i konserwacja ławek, koszy na odpady, zakup nowych ławek oraz koszy na odpadki. e) dbałość o stan sanitarny cmentarza i toalet publicznych na jego terenie. f) dbałość o stan techniczny oświetlenia w obrębie cmentarza (malowanie słupów, wymiana opraw) g) sprzątanie i utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz estetycznym kaplicy cmentarnej. h) zimowe oczyszczanie ciągów komunikacyjnych w obrębie cmentarza. 3. Prowadzenie ksiąg cmentarnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90, poz. 1013 z późn. zmianami): a) prowadzenie księgi osób pochowanych na cmentarzu. b) prowadzenie księgi grobów. c) prowadzenie alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu. d) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego zgodnie z Uchwałą nr XX/88/2000 r. z dnia 01 marca 2000 r. Rady Miejskiej w Dusznikach Zdroju w sprawie: opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego w Dusznikach Zdroju, na kwitariuszu KP dostarczonym przez Urząd Miasta, z równoczesnym wydaniem pokwitowania za dokonanie opłaty. 4. Wykonywanie innych czynności administracyjnych np. zamykanie i otwieranie bramy cmentarnej, zamykanie i otwieranie kaplicy cmentarnej itp. itd. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000, 00 zł. , słownie: dwa tysiące złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę A.3) Dowód wniesienia wadium B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów: kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do sprawowania zarządu nieruchomościami. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Lwówku Śląskim
Dodano: 2016-04-07 - Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.
Dodano: 2015-12-14 - Utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju- usługi.
Dodano: 2015-09-03 - Administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie
Dodano: 2015-07-17 - ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. SŁOWIAŃSKIEJ I UL. ŁUKASIŃSKIEGO W ŚWIDNICY
Dodano: 2015-03-17 - Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
Dodano: 2014-10-17 - Utrzymanie i eksploatacja cmentarzy na terenie miasta Kowary
Dodano: 2014-06-11 - Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Polkowicach w ramach zadania Utrzymanie cmentarza gminnego
Dodano: 2014-02-18 - Zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie gminy Oława
Dodano: 2014-01-15 - Zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Gminie Kłodzko
Dodano: 2013-12-05