Przetargi.pl
Remont budynku usługowego w Twardogórze

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku usługowego w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku usługowego w Twardogórze przy ul. Wielkopolskiej 11 i zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej i obejmuje: roboty rozbiórkowe, zamurowania, tynki i malowanie, wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych (okładziny PCV, gresy i płytki ceramiczne), instalacje wod-kan, instalacje centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna, remont wejść do budynku (główne i boczne), naprawa, regulacja i wymiana stolarki drzwiowej, wymiana świetlików dachowych, termorenowacja elewacji, wymiana zadaszenia nad wejściami do budynku, montaż platform dla niepełnosprawnych, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, zagospodarowanie terenu (wykonanie wjazdu i placu manewrowego z kostki betonowej), prace porządkowe, zabezpieczające. Inne prace wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i rozpoznane we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach