Przetargi.pl
Utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju- usługi.

Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8680600 , fax. 0-74 86 810 46
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
    ul. Dąbrowskiego 3 3
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8680600, fax. 0-74 86 810 46
    REGON: 89071794100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju- usługi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy Zdroju oraz prowadzenie spraw związanych z pochówkiem zmarłych w okresie od 01.10.2015 r. do 30.09.2018 r. II.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Prowadzenie ksiąg cmentarnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2)Prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami, regularne rozmieszczanie kwater, wyznaczanie miejsc na cmentarzu zgodnie z planem cmentarza. 3)Ustalanie terminów pogrzebów i pełnienie nadzoru nad innymi podmiotami gospodarczymi wykonującymi prace na terenie cmentarza. 4)Pobieranie opłat za miejsca grzebalne na drukach ścisłego zarachowania wydawanych i ewidencjonowanych przez Referat Finansowy Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju, wg cen ustalonych przez Zamawiającego i comiesięczne rozliczanie się z pobranych opłat w terminie do końca każdego miesiąca. 5)Utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarza oraz przed cmentarzem poprzez:pielęgnację trawników i alejek trawiastych na cmentarzu, trawników przed cmentarzem, wolnych pól grzebalnych, wykaszanie traw pomiędzy grobami, usuwanie liści, wywóz biomasy (minimum 5 razy w sezonie wegetacyjnym),pielęgnację i formowanie żywopłotów, roślinności niskiej oraz wysokiej znajdującej się na terenie cmentarza (minimum 2 razy w sezonie wegetacyjnym), ewentualną wycinkę drzew i krzewów po uzyskaniu zezwolenia, wywóz biomasy,utrzymanie letnie i zimowe dróg oraz alejek na cmentarzu, chodnika przyległego do cmentarza oraz drogi łączącej cmentarz z ul. Akacjową (w tym zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie materiałem uszorstniającym, wykaszanie traw przy krawężnikach drogi łączącej cmentarz z ul. Akacjową),powierzchniowe oczyszczanie terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,opróżnianie w miarę potrzeb boksów śmieciowych i pojemników przeznaczonych do gromadzenia stałych odpadów komunalnych i organicznych, ponoszenie kosztów ich składowania. 6)Dbanie o miejsca pochówku: a.twórcy uzdrowiska prof. Schlechta b.Kawalerów Orderu Virtuti Militari c.innych wskazanych przez Zamawiającego (łącznie 7 miejsc pochówku). 7)Konserwacja i remonty bieżące obiektów i elementów wyposażenia cmentarza w celu utrzymania w stanie niepogorszonym, w tym:utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym kaplicy cmentarnej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania zgodnie z jej przeznaczeniem, utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym punktów czerpania wody,dbałość o stan techniczny i sanitarny kabiny WC, utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym pozostałych elementów wyposażenia cmentarza, np. ogrodzenia, nawierzchni, oświetlenia, wraz z ponoszeniem kosztów ich utrzymania. 8)Regulowanie należności z tytułu poboru energii elektrycznej oraz zużycia wody na cmentarzu. III.Miejsce realizacji zadania: Teren cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju o powierzchni 21 795 m2, w tym: alejki trawiaste 980 m2 alejki utwardzone 2 355 m2 żywopłoty 3 040 m2 trawniki przed cmentarzem 460 m2. Część nowo rozbudowanego cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju: miejsca grzebalne 3 753 m2 alejki wewnętrzne 654 m2 droga zewnętrzna na odcinku od ul. Akacjowej do bramy głównej nowego cmentarza 240 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3.800,00 zł PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych, 00/100 groszy) PLN w terminie do dnia 14.09.2015 r. do godziny 10:00. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu przelewem na konto depozytowe Gminy Polanica-Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem Utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju- usługi. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwagi: gwarancje w oryginale mają być pozostawione w kasie Gminy Polanica-Zdrój, natomiast kserokopie potwierdzone ze zgodnością z oryginałem załączone do ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 4) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 3. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4. Miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego Wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium, jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres zarządzania i utrzymywania cmentarzy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.polanica.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach