Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn 48
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2885910 , fax. 063 2885940
- Data zamieszczenia: 2015-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
Kawęczyn 48 48
62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
tel. 063 2885910, fax. 063 2885940
REGON: 31101948000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGĘ UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi dotyczącej udzielenia długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego w wysokości 300.000,00 zł (słownie trzysta tysięcy złotych zero groszy) wraz z odsetkami i innymi kosztami udzielenia tego kredytu. Przedmiotowy kredyt będzie do dyspozycji Zamawiającego z chwilą zawarcia umowy. Uruchamianie przedmiotowego kredytu ma nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego złożony do Wykonawcy. Odsetki są naliczane i podlegają spłacie w okresach kwartalnych od faktycznego stanu zadłużenia z tytułu niniejszego kredytu, począwszy od dnia 31 marca 2016 r. Kredyt spłacany będzie w systemie rat stałych . Kwota kredytu: 300.000,00 zł. Maksymalna wartość odsetek, prowizji i innych kosztów obliczona na dzień 30.11.2015 r. przy następujących założeniach: - okres kredytowania 8 lat (32 raty) - wskaźnik WIBOR 1M na dzień 30.11.2015r równy 1,67% - marża banku równa 1,50% (marża stała w całym okresie kredytowania) - prowizja równa 1,0% - spłata metodą rat stałych Okres kredytowania: 8 lat. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia roboczego ostatniego miesiąca danego kwartału kalendarzowego, w terminach i kwotach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 8). Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych określonych we wzorze umowy, lecz nie wcześniej jak w dacie pierwszej raty kapitałowej określonej w harmonogramie spłaty wymienionym we wzorze umowy (załącznik nr 8). Dla ujednolicenia zasad naliczania odsetek przyjmuje się wysokość stawki WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek. W przypadku braku notowań dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek do wyliczenia stopy oprocentowania stosuje się notowania dla dnia poprzedniego, w którym było notowanie danej stawki WIBOR 1M. Marża banku nie może przekroczyć 1 % kwoty kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco kontrasygnata skarbnika zostanie umieszczona na deklaracji wekslowej i umowie. Kredyt w kwocie 300.000,00 zł stanowi źródło sfinansowania planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Kawęczyn zaplanowanych do realizacji w roku 2015. Zgodnie z wykazem wydatków majątkowych który stanowi załącznik nr 3 do uchwały budżetowej nr III/17/2015 Rady Gminy Kawęczyn z dnia 30.12.2014 r. ze zmianami do realizacji w roku 2015 przyjęto między innymi poniżej wyszczególnione inwestycje, które wymagają sfinansowania oprócz środków własnych kredytu bankowego: 1)Rozbudowa Urzędu Gminy w Kawęczynie 2)Przebudowa drogi gminnej w Kowalach Pańskich 3)Dofinansowanie zakupu samochodu bojowego dla jednostki OSP Kowale Pańskie Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ : - sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2013,2014 oraz I, II i III kwartał 2015 r. - sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2013, 2014 oraz I, II i III kwartał 2015 r. - sprawozdanie Rb - UZ roczne uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych za rok 2013,2014. - opinia RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Kawęczyn - za rok 2013, 2014 oraz I półrocze 2015 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia transzy kredytu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kaweczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy w kwocie 1.200.000zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE KREDYTÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego w kwocie 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2016-07-25 - UDZIELENIE KREDYTU / POŻYCZKI NA FINANSOWANIE OBROTOWE
Dodano: 2016-07-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 500 000,00 zł.
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-06-28 - Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych)
Dodano: 2016-06-10 - Udzielenie Gminie i Miastu Jastrowie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na zadania inwestycyjne z przeznaczeniem na termomodernizację budynku oświatowego przy u. Gnieźnieńskiej 7a w Kłecku wraz z montażem odnawialnych źródeł energii, gazyfikację gminy, przebudowę drogi powiatowej nr 2147P na odcinku Charbowo-Kiszkowo-etap II
Dodano: 2016-06-03