Przetargi.pl
USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMNIOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 870.000,00 PLN

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn 48
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2885910 , fax. 063 2885940
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2885910, fax. 063 2885940
    REGON: 31101948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMNIOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 870.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca udzielenia długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego na sfinansowanie w 2-óch transzach inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Tokary Pierwsze, gmina Kawęczyn oraz Przebudowa drogi dojazdowej do stacji uzdatniania wody w miejscowości Tokary Pierwsze na warunkach określonych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uruchamianie przedmiotowego kredytu ma nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego złożony do Wykonawcy z 3-dniowym wyprzedzeniem w następujący sposób:- 2 transze w 2010r.CPV - 66 11 30 00-5. 2.2 Kredyt spłacany będzie w systemie rat malejących (stała rata kapitałowa) 2.3 Kwota kredytu: 870.000,00 zł. 2.4 Maksymalna wartość odsetek, prowizji i innych kosztów obliczona na dzień 31.03.2010r. przy następujących założeniach: - okres kredytowania 10 lat (40 rat) - wskaźnik WIBOR 1M na dzień 31.03.2010r. równy 3,63% (wskaźnik stały w całym okresie kredytowania) - marża banku równa 1,5% (marża stała w całym okresie kredytowania) - prowizja równa 1,5% - spłata metodą rat malejących (stałych rat kapitałowych) wynosi: 228.733,88 zł (odsetki) + 13.050,00 zł (prowizja) = 241.783,88 zł 2.5 Okres kredytowania: 10 lat. 2.6 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.2.7 Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia roboczego ostatniego miesiąca danego kwartału kalendarzowego, w terminach i kwotach określonych w projekcie umowy 2.8 Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych określonych w projekcie umowy. 2.9 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco. 2.10 Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 2.11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.12 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kaweczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach