Przetargi.pl
USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W WYSOKOŚCI 841 000,00 PLN NA POKRYCIE WYSTĘPUJĄCEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-750 Sulmierzyce, ul. Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7223201 , fax. 062 7223475
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Rynek 11 11
    63-750 Sulmierzyce, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7223201, fax. 062 7223475
    REGON: 00052725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W WYSOKOŚCI 841 000,00 PLN NA POKRYCIE WYSTĘPUJĄCEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 841 000,00 PLN (słownie złotych: osiemset czterdzieści jeden tysięcy 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań przez Miasto Sulmierzyce. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres od dnia 16 sierpnia 2012r. do dnia 30 czerwca 2018r. Termin uruchomienia kredytu 16 sierpnia 2012r. - 841 000,00 PLN. Waluta kredytu: złoty polski (PLN). Termin spłaty kredytu 30 czerwca 2018r. Spłata kredytu od dnia jego wypłaty: raty w okresach miesięcznych na podstawie noty obciążeniowej (wyciągu, informacji) przekazanej przez Wykonawcę w terminie minimum 7 dni przed datą płatności raty. Pierwsza rata kredytu płatna do 31 sierpnia 2012r. obejmuje ratę kapitałową, oprocentowanie ustalone jako średnia arytmetyczna stóp dziennych stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca, powiększone o marżę w okresie kredytowania (marża jest stała w całym okresie kredytowania) oraz ewentualne inne koszty (np. prowizje, opłaty, itp.). Pozostałe raty kredytu obejmują raty kapitałowe oraz oprocentowanie ustalone jako średnia arytmetyczna stóp dziennych stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca, powiększone o marżę w okresie kredytowania (marża jest stała w całym okresie kredytowania). Oprocentowaniu oraz marży podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie że rok liczy 365 dni. Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty kredytu i kończy się w ostatnim dniu miesiąca, kolejne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego i kończą się w ostatnim dniu miesiąca, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Za spłatę raty kredytu przyjmuje się dzień wpływu należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Zamawiający może dokonać wcześniejszej spłaty kredytu bez uprzedniego powiadamiania Wykonawcy i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu oprocentowanie powiększone o marżę liczone będzie za okres faktycznego wykorzystywania kredytu. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Do przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 13 lipca 2012r. w wysokości 4,91%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psulmierzyce2.wokiss.pl/bip.php (zakładka Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach