Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg
- Adres: 62-110 Damasławek, Rynek 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2613611 , fax. 067 2613627
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
Rynek 8 8
62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
tel. 067 2613611, fax. 067 2613627
REGON: 00053316200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu w wysokości 1 380 000 zł (jeden milion trzysta osiemdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Damasławek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wybór banku, który udzieli Gminie Damasławek kredytu długoterminowego w kwocie 1 380 000zł (słownie: jeden milion trzysta osiemdziesiąt tysięcy złotych) na okres 10 lat, z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy. 2. Zakłada się 5-miesięczny okres karencji w spłacie kapitału od dnia pobrania kredytu. 3. Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych. 4. Zakłada się możliwość szybszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat ze strony zamawiającego. 5. Zakłada się oprocentowanie ze zmienną stopą procentową, płatne od kwoty aktualnego zadłużenia. 6. Oprocentowanie kredytu ustala się wg stopy WIBOR 3 - miesięcznej na dzień 10.11.2009 r. powiększonej o ustaloną przez bank liczbę punktów procentowych lub części punktu procentowego. 7. Prowizja od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 0,8 % kwoty kredytu. 8. Zamawiający wymaga postawienia kredytu do dyspozycji od dnia 08.12.2009 r. do dnia 31.12.2009 r. 9. Płatność nastąpi bezpośrednio na rachunek zamawiającego o numerze 51 8959 0001 4200 0299 2000 0010, prowadzonego przez Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział w Damasławku. 10. Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 11. Harmonogram spłat kapitału: a) 30-04-2010 r. - 35 300,00 b) 31-07-2010 r. - 35 300,00 c) 31-10-2010 r. - 35 300,00 d) 31-01-2011 r. - 35 300,00 e) 30-04-2011 r. - 35 300,00 f) 31-07-2011 r. - 35 300,00 g) 31-10-2011 r. - 35 300,00 h) 31-01-2012 r. - 35 300,00 i) 30-04-2012 r. - 35 300,00 j) 31-07-2012 r. - 35 300,00 k) 31-10-2012 r. - 35 300,00 l) 31-01-2013 r. - 35 300,00 m) 30-04-2013 r. - 35 300,00 n) 31-07-2013 r. - 35 300,00 o) 31-10-2013 r. - 35 300,00 p) 31-01-2014 r. - 35 300,00 q) 30-04-2014 r. - 35 300,00 r) 31-07-2014 r. - 35 300,00 s) 31-10-2014 r. - 35 300,00 t) 31-01-2015 r. - 35 300,00 u) 30-04-2015 r. - 35 300,00 v) 31-07-2015 r. - 35 300,00 w) 31-10-2015 r. - 35 300,00 x) 31-01-2016 r. - 35 300,00 y) 30-04-2016 r. - 35 300,00 z) 31-07-2016 r. - 35 300,00 aa) 31-10-2016 r. - 35 300,00 bb) 31-01-2017 r. - 35 300,00 cc) 30-04-2017 r. - 35 300,00 dd) 31-07-2017 r. - 35 300,00 ee) 31-10-2017 r. - 35 300,00 ff) 31-01-2018 r. - 35 300,00 gg) 30-04-2018 r. - 35 300,00 hh) 31-07-2018 r. - 35 300,00 ii) 31-10-2018 r. - 35 300,00 jj) 31-01-2019 r. - 35 300,00 kk) 30-04-2019 r. - 35 300,00 ll) 31-07-2019 r. - 35 300,00 mm) 31-10-2019 r. - 38 600,00 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosunkowej zmiany sum w powyższych punktach po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i po wyłonieniu wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - nie może podlegać wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy PZP. 2) Zamawiający wymaga aby całość zamówienia została wykonana przez wykonawcę i aby żadna z części zamówienia nie została powierzona podwykonawcom. 3) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdą przesłanki z art. 89 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) Aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest Bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.) - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień Publicznych -załącznik nr 2 i 3, Uwagi: Dokumenty wymienione w ust. 1 i 2 powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisania oferty. 4) Oprócz wyżej wymienionych dokumentów wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: a) druk FORMULARZ OFERTOWY sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) upoważnienie do podpisania oferty - musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona, chyba że stosowne pełnomocnictwo wynika z obowiązujących przepisów prawa lub innych załączonych do oferty dokumentów, c) harmonogram spłaty kredytu sporządzony zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy w kwocie 1.200.000zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE KREDYTÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego w kwocie 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2016-07-25 - UDZIELENIE KREDYTU / POŻYCZKI NA FINANSOWANIE OBROTOWE
Dodano: 2016-07-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 500 000,00 zł.
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-06-28 - Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych)
Dodano: 2016-06-10 - Udzielenie Gminie i Miastu Jastrowie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na zadania inwestycyjne z przeznaczeniem na termomodernizację budynku oświatowego przy u. Gnieźnieńskiej 7a w Kłecku wraz z montażem odnawialnych źródeł energii, gazyfikację gminy, przebudowę drogi powiatowej nr 2147P na odcinku Charbowo-Kiszkowo-etap II
Dodano: 2016-06-03