Przetargi.pl
Udzielenie kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu 2013 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Dobra do kwoty 1.500.000,00 zł

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobra.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu 2013 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Dobra do kwoty 1.500.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kredyt krótkoterminowy na pokrycie występującego w ciągu roku 2013 przejściowego deficytu budżetu gminy Dobra w wysokości 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy zł 00/100). 2) Kredyt wypłacony jednorazowo dnia 29.08.2013 roku. 3) Okres spłaty kredytu (proponowany): jednorazowo dnia 30.12.2013 roku. 4) Oprocentowanie kredytu stanowić będzie suma stawki referencyjnej - WIBOR 3M (zmienna) i marża banku (stała). Marża Wykonawcy winna pokrywać koszty, opłaty itp. związane z bieżącą obsługą kredytową i jego zysk. Do naliczania odsetek za dany miesiąc (kalendarzowy) korzystania z kredytu stosuje się stawkę referencyjną z miesiąca poprzedniego. Odsetki liczone będą za dni korzystania z kredytu w danym miesiącu kalendarzowym. 5) Odsetki płatne od miesiąca wypłaty kredytu w 2013 roku. 6) Rata odsetkowa płatna jest do 14 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod warunkiem przesłania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownego wyliczenia odsetek. Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przez terminem płatności. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu doręczenia wyliczenia odsetek (na 5 dni przed terminem płatności) wtedy termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia wyliczenia. Wyliczenie odsetek powinno pokazać w sposób szczegółowy sposób ich wyliczenia tj. kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę procentową. Odsetki będą wnoszone przez Zamawiającego na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Przy naliczaniu odsetek Wykonawca przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni. 7) Oferta WIBOR 3M na dzień 24.07.2013 roku. 8) Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej (koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). 9) Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu oraz możliwość dokonania podziału kredytu na transze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn, do dnia 30 grudnia 2013 roku a Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. W przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości spłata kredytu na wniosek Zamawiającego zostanie ustalona w nowej wysokości. Spłata kredytu dokonana zostanie na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu każda z wpłat powoduje zmniejszenie zadłużenia pod datą jej wpływu do Wykonawcy. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: CPV 66 11 30 00-5 - usługi udzielania kredytu. 3. Przed podpisaniem umowy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 4. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco. 5. Zamawiający przewiduje możliwość umieszczenia na wekslu in blanco kontrasygnaty Skarbnika gminy. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 10. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uwzględnione będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wymagania organizacyjne: nie dotyczy. 13. Wymagania dotyczące gwarancji: nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobra.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach