Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 462.000,00 zł na sfinansowanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Stołężynie.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-120 Wapno, ul. Świerczewskiego 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2611459 , fax. 067 2611019
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Świerczewskiego 1A 1A
    62-120 Wapno, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2611459, fax. 067 2611019
    REGON: 00054632500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wapno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 462.000,00 zł na sfinansowanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Stołężynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 462.000,00 zł na sfinansowanie modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Stołężynie. 2. Cechy kredytu: a) okres kredytowania - do II kwartału 2024 r., b) oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej, c) rodzaj stopy bazowej -WIBOR1M na dzień 08.10.2009 r. d) raty kapitału płatne kwartalnie, odsetki płatne miesięcznie, e) marża - stała dla całego okresu kredytowania wg oferty f) naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego zadłużenia g) spłata kredytu od IV kwartału 2011 r. h) zabezpieczenie kredytu weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową i) termin uruchomienia kredytu - 28.X. 2009 r. j) bez prowizji 3. Zamawiający zastrzega sobie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, prawo do: a) zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu b) rezygnacji z kredytu w całości c) przedterminowej spłaty części kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać dostawcy, którzy: a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) zapoznają się z treścią SIWZ oraz projektem umowy i przyjmą je bez zastrzeżeń, d) złożą ofertę wraz z wymaganymi załącznikami i dokumentami 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. 2) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia albo nie spełnia. 3) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 -4 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy załącznik nr 5. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego rozdziału muszą być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawce - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). 5. Dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach