Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 227 533,00 zł na okres 2 lat, z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn. Remont Domu Ludowego w Aniołce Pierwszej, Kuźnicy Trzcińskiej i Smardze oraz remont budynku nr 18 w Pomianach, połniących funkcję świetlic wiejskich.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7815011 , fax. 062 7815001
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jana Pawła II 47 47
    63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7815011, fax. 062 7815001
    REGON: 00054798000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 227 533,00 zł na okres 2 lat, z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn. Remont Domu Ludowego w Aniołce Pierwszej, Kuźnicy Trzcińskiej i Smardze oraz remont budynku nr 18 w Pomianach, połniących funkcję świetlic wiejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie zakresu zamówienia 1.1.Okres kredytowania: lata 2011-2013. 1.2 Przewidywany termin uruchomienia kredytu - 01.10.2011 r w kwocie 227 533,00 zł 1.3 Spłaty rat kapitałowych - spłata kredytu w złotych polskich będzie następowła kwartalnie , w terminie ostatniego dnia miesiąca marca, czerwca, września, grudnia z karencją spłaty pierwszej raty do 31.03.2012 r . Jeżeli ostatnim dniem miesiąca będzie dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy płatność nastapi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Kredyt spłacany będzie w 8 kwartalnych ratach wg nastepującego harmonogramu : Rok 2012 : Suma rat kredytu 113 766 z w tym : I rata 28 441,00 zł II rata 28 441,00 zł III rata 28 441,00 zł IV rata 28 443,00 zł Rok 2013 : Suma rat kredytu 113 767 z w tym : I rata 28 441,00 zł II rata 28 441,00 zł III rata 28 441,00 zł IV rata 28 444,00 zł Zakończenie spłaty: 31 grudnia 2013r. (uwaga: - usytuowanie innego dnia miesiąca jest możliwe do dwustronnego ustalenia z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza) 1.4 Odsetki od kredytu naliczane będą od niespłaconego kapitału za okresy kwartalne i podlegają spłacie do 20 dnia po zakończeniu kwartału. Odsetki płatne na podstawie przesłanego przez kredytodawcę, na 7dni przed terminem płatności , zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Podstawą do obliczenia oprocentowania udzielonego kredytu będzie publikowana stawka WIBOR dla 3 miesięcznych depozytów bankowych notowana na dwa dni robocze poprzedzające zakończenie okresu obrachunkowego plus marża banku. 1.5 Przewidywany termin uruchomienia kredytu - 01.10.2011r Zamawiający zastrzega sobie możliwośc uruchomienia kredytu w okresie 45 dni od planowanego terminu , adekwatnie do przyjętych do zapłaty faktur za realizację przedsięwzięć inwestycyjnych . 1.6 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy. 1.7 Sposób zabezpieczenia kredytu weksel In blanco z deklaracją wekslową. 1.8. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej, który będzie stanowił załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach