Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 1 340 910,59 zł. (jeden milion trzysta czterdzieści tysięcy dziewięćset dziesięć zł 59/100 gr ) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23 23
    64-420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
    REGON: 63125896800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 1 340 910,59 zł. (jeden milion trzysta czterdzieści tysięcy dziewięćset dziesięć zł 59/100 gr ) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.340.910,59 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1) Kredyt długoterminowy. 2) Kwota kredytu: 1.340.910,59 PLN 3) Okres kredytowania: 2012-2020. Zamawiający zobowiązuje się spłacić kredyt wraz z odsetkami od dnia 31.01.2013 roku do dnia 31.12. 2020 roku. 4) Okres karencji: do dnia 31. 12. 2012 roku. 5) Początek spłaty kredytu - od dnia 31. 01. 2013 roku. Spłata kredytu w złotych polskich w ratach miesięcznych, w terminie do ostatniego dnia kalendarzowego każdego miesiąca, przy czym: - I rata płatna na koniec stycznia 2013 r., tj. 31.01.2013r. - ostatnia rata płatna na koniec grudnia 2020 r., tj. 31.12.2020r. 6) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu płatna ostatniego dnia miesiąca. 7) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadać będzie na sobotę lub na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę i odsetki w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 8) Realizacja kredytu w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Gminy Kwilcz. 9) Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku. 10) Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11) Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji w1 transzy w kwocie 1.340.910,59 PLN w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. 12) Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 13) Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź w części, bez dodatkowych opłat. 14) Przy naliczaniu odsetek przyjmujemy rok obejmujący 365/366 dni w roku przestępnym. 15) Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 31.10.2012 r. tj. 4,77 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 15.11.2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kwilcz.pl/bip/zamowienia-publiczne/urzad-gminy1.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach