Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.250.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czarnków w 2014 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Gmina Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552227 , fax. 067 2553079
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnków
    ul. Rybaki 3 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552227, fax. 067 2553079
    REGON: 57079106900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.250.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czarnków w 2014 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.250.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czarnków w 2014 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2.Terminy spłaty kredytu: lata 2015 - 2024. 3.Spłata kapitału następować będzie w okresach ustalonych w harmonogramie, począwszy od dnia 20.06.2015 roku, na podstawie noty obciążeniowej(informacji) dostarczonej przez Bank do Zamawiającego min. na 3 dni przed planowaną spłatą. L.p. Termin spłaty raty kredytowej Wysokość raty Stan zadłużenia 1. 18.08.2014 Uruchomienie kredytu 1.250.000 2. 20.06.2015 8.000 1.242.000 Razem spłaty 2015r. 8.000 4. 20.06.2016 8.000 1.234.000 Razem spłaty 2016r. 8.000 6. 20.06.2017 42.500 1.191.500 7. 20.11.2017 42.500 1.149.000 Razem spłaty 2017r. 85.000 8. 20.06.2018 85.000 1.064.000 9. 20.11.2018 85.000 979.000 Razem spłaty 2018r. 170.000 10. 20.06.2019 85.000 894.000 11. 20.11.2019 85.000 809.000 Razem spłaty 2019r. 170.000 12. 20.06.2020 81.000 728.000 13. 20.11.2020 81.000 647.000 Razem spłaty 2020r. 162.000 14. 20.06.2021 81.000 566.000 15. 20.11.2021 81.000 485.000 Razem spłaty 2021r. 162.000 16. 20.06.2022 83.000 402.000 17. 20.11.2022 83.000 319.000 Razem spłaty 2022r. 166.000 18. 20.06.2023 83.500 235.500 19. 20.11.2023 83.500 152.000 Razem spłaty 2023r. 167.000 20. 20.06.2024 82.000 70.000 21. 20.11.2024 70.000 X Razem spłaty 2024r. 152.000 4.Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Ww. dokumenty zaopatrzone zostaną kontrasygnatą skarbnika; 5.Uruchomienie kredytu w terminie 3 dni od zawarcia umowy w terminach i transzach wskazanych w pisemnym wniosku Zamawiającego z ostatecznym wykorzystaniem do 30 listopada 2014r. 6.Koszt kredytu. 1)należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. 2)naliczanie odsetek dokonuje się w kwartalnych okresach i o ich wysokościach należy poinformować Kredytobiorcę. 3)odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne po zakończeniu kwartału w terminie 10 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej (informacji) o wysokości naliczonych odsetek, przy czym: -pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał tj. 30 września 2014r. -kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego i są równe z kwartałami kalendarzowymi. -ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. -ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 4)za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy, przy czym jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 5)oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów miesięcznych, obowiązującej na każdy pierwszy dzień okresu odsetkowego (miesiąca), (publikowanej w internetowym serwisie informacyjnym Reuters o godz.11.00) powiększonej (+) lub pomniejszonej (-) o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. W przypadku gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu. Jeżeli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota niebędąca dniem świątecznym stosuje się stawkę WIBOR z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego pierwszy dzień okresu odsetkowego. 7.Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycje na piśmie. 8.Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 9.Zamawiający nie dopuszcza wyszczególniania w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. 10.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający udostępnia następujące dokumenty: 1)sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2010r., 2011r.,2012r.,2013r, I kw. 2014r. 2)sprawozdanie Rb-27S- z wykonania dochodów budżetowych za 2010r.,2011r., 2012r., 2013r, I kw. 2014 3)sprawozdanie Rb-28S-z wykonania wydatków budżetowych za 2010r.,2011r., 2012r., 2013r, I kw. 2014r. 4)sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2010r., 2011r.,2012r., 2013r, I kw. 2014r. 5)sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2010r., 2011r., 2012r., 2013r, I kw. 2014r. 6)opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Czarnków: - za 2011r., 2012r., 2013r., 7)opinia RIO o projekcie budżetu Gminy Czarnków na rok 2012r., 2013r., 2014r., 8)uchwała Rady Gminy Czarnków Nr XLVI/406/2014 z dnia 26 czerwca 2014 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czarnków w 2014 roku oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów; 9)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego w Czarnkowie o nie zaleganiu w podatkach przez Urząd Gminy Czarnków; 10)zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne przez Urząd Gminy Czarnków, 11)opinia RIO o możliwości sfinansowania przez Gminę Czarnków deficytu budżetu ustalonego w uchwale budżetowej na 2014 rok; 12)opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Czarnków; 13)wykaz jednostek powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Gminą Czarnków; 14)zestawienie zaciągniętych pożyczek i kredytów na dzień 30.06.2014r. 15)informacja o stanie mienia komunalnego na dzień 31.12.2013r. 16)zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym Gminy Czarnków REGON, 17)decyzja o Numerze Identyfikacji Podatkowej Gminy Czarnków, UWAGA: powyższe sprawozdania, opinie i zaświadczenia udostępnione są na stronie BIP http://www.czarnkowgmina.pl/bip/budzet/sprawozdawczosc.html 11.Zamawiający informuje, że: 1)Bank, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złoży parafowany projekt umowy, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, a w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia, które określone zostały w SIWZ, 2)Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy, 3)Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców bowiem Zamawiający dostarczył w SWIZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ, informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Czarnków są dostępne na stronie BIP www.bip.czarnkowgmina.pl 4)uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na zaciągnięcie kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach