Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.200.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2010r.

Gmina Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062/7351190
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Wielkopolski
    Aleje Powstańców Wielkopolskich 12 12
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062/7351190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.200.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 2.200.000,00 zł. 2) Zamówienie polega na udzieleniu i obsłudze złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 2.200.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy zł) dla Gminy Ostrów Wielkopolski. 3) Po podpisaniu umowy kredyt uruchamiany będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego w zależności od potrzeb. Określenie wysokości transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki (wzór zapotrzebowania stanowić będzie załącznik do umowy kredytowej, przy czym zwycięski (wybrany) Wykonawca przed podpisaniem umowy jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia i zaakceptowania wzór takiego zapotrzebowania) w terminie 3 dni przed postawieniem raty transzy do dyspozycji. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu. 5) Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych według następującego harmonogramu, terminy kwartalne: a) w 2011 roku I kwartał 31 marca kwota 109.500,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 109.500,00 zł, III kwartał 30 września kwota 109.500,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 109.500,00 zł, b) w 2012 roku I kwartał 31 marca kwota 109.500,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 109.500,00 zł, III kwartał 30 września kwota 109.500,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 109.500,00 zł, c) w 2013 roku I kwartał 31 marca kwota 109.500,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 109.500,00 zł, III kwartał 30 września kwota 109.500,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 109.500,00 zł, d) w 2014 roku I kwartał 31 marca kwota 109.500,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 109.500,00 zł, III kwartał 30 września kwota 109.500,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 109.500,00 zł, e) w 2015 roku I kwartał 31 marca kwota 112.000,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 112.000,00 zł, III kwartał 30 września kwota 112.000,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 112.000,00 zł. 6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcie terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed terminem płatności raty kredytu, za wyjątkiem terminu ostatniego kwartału 2015r. 7) Karencja w spłacie kapitału do dnia 31 grudnia 2010 roku. 8) Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych gminy. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego z klauzulą - bez protestu. 9) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w latach 2011-2015. 7) Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu. 8) Przy naliczaniu oprocentowania za dany miesiąc przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni miesiącu, a rok 365 dni. 9) Oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania liczone w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek - cześć zmienna, powiększona o stałą w okresie kredytowania marżę banku. 10) O wysokości oprocentowania w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca będzie informował Zamawiającego na piśmie. 11) Strony ustalają, że element cenotwórczy tzw. marża banku Mb poza bazą oprocentowania określoną stawką WIBOR będzie wielkością stałą na czas obowiązywania umowy i nie będzie mogła podlegać żadnym zmianom. 12) Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2015r. Termin podpisania umowy uzależniony jest od daty rozstrzygnięcia procedury przetargowej. Przewidywany termin podpisania umowy: wrzesień 2010r. 13) Okres kredytowania w terminie min. 3 dni od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 r. z możliwością wcześniejszej spłaty zadłużenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, jak również bez wpływu na warunki umowy. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim, z wyprzedzeniem co najmniej 1-miesięcznym, poinformowaniem o tym Wykonawcy tj. banku. 15) Kredyt udzielany jest w walucie polskiej. 16) Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 3 do SIWZ oraz Informacja o Zamawiającym stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ. Usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowwielkopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach