Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 751 548,91 zł na okres 10 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków majątkowych w 2012 r.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7815011 , fax. 062 7815001
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jana Pawła II 47 47
    63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7815011, fax. 062 7815001
    REGON: 00054798000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 751 548,91 zł na okres 10 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków majątkowych w 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie zakresu zamówienia 1.1.Okres kredytowania: lata 2012-2022. 1.2 Przewidywany termin uruchomienia kredytu - 05.11.2012 r w kwocie - 751 548,91 zł 1.3 Spłaty rat kapitałowych - spłata kredytu w złotych polskich będzie następowła kwartalnie , w terminie ostatniego dnia miesiąca marca, czerwca, września, grudnia z karencją spłaty pierwszej raty do 31.03.2013 r . Jeżeli ostatnim dniem miesiąca będzie dzień świąteczny , niedziela lub dzień wolny od pracy płatność nastapi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu . Kredyt spłacany będzie w 38 kwartalnych ratach wg nastepującego harmonogramu : Rok 2013 : Suma rat kredytu 18 259,91 z w tym : I rata 3 259,91 zł II rata 5 000,00 zł III rata 5 000,00 zł IV rata 5 000,00 zł Rok 2014 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2015 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2016 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2017 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2018 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2019 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2020 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2021 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2022 : Suma rat kredytu 53 289,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 23 289,00 zł Zakończenie spłaty: 30 czerwca 2022r. (uwaga: - usytuowanie innego dnia miesiąca jest możliwe do dwustronnego ustalenia z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza) 1.4 Odsetki od kredytu naliczane będą od niespłaconego kapitału za okresy kwartalne i podlegają spłacie do 20 dnia po zakończeniu kwartału. Odsetki płatne na podstawie przesłanego przez kredytodawcę , na 7dni przed terminem płatności , zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Podstawą do obliczenia oprocentowania udzielonego kredytu będzie publikowana stawka WIBOR dla 3 miesięcznych depozytów bankowych notowana na dwa dni robocze poprzedzające zakończenie okresu obrachunkowego plus marża banku . 1.5 Przewidywany termin uruchomienia kredytu - 05.11.2012r Zamawiający zastrzega sobie możliwośc uruchomienia kredytu w okresie 45 dni od planowanego terminu, adekwatnie do przyjętych do zapłaty faktur za realizację przedsięwzięć inwestycyjnych . 1.6 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy. 1.7 Sposób zabezpieczenia kredytu weksel In blanco z deklaracją wekslową. 1.8. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej, który będzie stanowił załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach